![]() |
YEEEESSSS - spelade INTE för enbart 8 rätt!!! Jag är med!!! Tjohoooo!!! Sju rätt, here I come!
:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: :moneybag::moneybag: |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-04-09 Bana: Åby, omg. 21 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 4 U-hästar: 8 Arazi Boko Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 2FE6 870B 4B0D 1041 Den satt finfint. Testar Utility Bus mot Uhlan Noir nu. 10a men ändå. |
Blä, vilket blufflopp...
|
Så jäkla tråkigt när de hamnar bakom och på innern, hade inte Uhlan Noir suttit fast två steg bakom hade han kanske inte kammat hem det men lätt tagit plats.
|
Citat:
|
En av två "säkra" spikar inne. Nu kommer en lite mindre säker spik i form av Famous Dream. Svårt val mellan den och Rebus.
|
Citat:
|
Så är det.
Har tagit bort fyra favoriter. Spikade Utility, spik på en 2a rankad, en av två 2a rankade, sedan smaskmycket med skrällar. Går det så går det :D Citat:
|
Måste testa att slänga in ett Vinnarspel på Olympic Image när man får 10x400kr från spår 1 nu :KO:
|
Citat:
Aja, nu hoppas jag på min tvilling med 1 och 2. Olympic Image hänger på i rygg ledaren och kanske tar sig förbi men 1:a och 2:a bör dem vara. Hoppas dock på Famous Dream, viktig häst för systemet. |
Flemming alltså...
|
Det är fan att man alltid ska välja fel.
|
J-t synd när ideen var en ospelad leader tom från rygg ledaren.
Inte långt borta från miljonerna. |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-04-09 Bana: Solvalla, omg. 29 Lopp: 2 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 7 U-hästar: 9 Rugiada Dei Rex Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0700 6185 292F 1241 Nytt lopp nya tag. |
Goop har självförtroende idag. Skulle inte förvåna mig och han vann med Lucky Angel Face idag där nyckelordet i loppet är "Lucky" :p
|