![]() |
Julle är verkligen en Gris.
Så j-a dålig, 100% utan skalle. Finns inte många jag avskyr mer än den. |
Spikade Quite A Fall. Såg trög ut på bortre och man funderar vad som hänt med hästen. Men när luckan kom i slutsvängen så rasslade det till. Tror iof inte att det gick så snabbt i slutet för de andra hästarna.
|
Citat:
Det är väl inte så svårt när det stallkörs...! :innocent: |
Har det kommit ut något negativt på Ready Ribb?
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-04-04 Bana: Solvalla Spelform: V65, omg. 75 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 8 2 9 Tequila Palema 3 6 Ready Ribb 4 9, 10, 11 5 5, 7, 8 6 2, 3, 4 Vadet gäller startnummer 54 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 54,00 kr |
Hur fan ska man få veta att vinnaren Quite a fall skulle gå med sån där cant see back huvudlag?
Travnet "8 Quite A Fall – Han borde varit bättre senast och jag tycker han är mest seg för dagen, han visar ingen riktig form och vi ligger lågt på honom idag. Inga ändringar, säger Marcus Schön." Ronden "-Det blir barfota fram på nytt säger Melander..." Skandal att vi spelare inte får veta dessa förändringar på hästarna. |
Citat:
|
Citat:
Dessutom blev det barfota runt om, till och med - Tarzan är ett äckel...!!! :idiot: |
Citat:
|
Citat:
Ofta hårt spelad, vinner aldrig, tvärstannar ofta. Vann några skitlopp för 2 år sedan. |
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Fick bli ------------------------------ :lol: |
Missade spelstopp på v65 pga för stor starköl på lunchen, men det var ju bara bra då jag hade spikat julle. Pillar in en liten v4 istället så man har något att villa ögonen på.
Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 6 Ready Ribb 2 1, 2, 9, 10, 11 3 7, 11 4 3, 4, 5, 6, 10 |
Citat:
Tycker det ser ut som att Erik tycker det är klart - tittar inte bakåt och får panik när Örjan kommer - skulle försökt krama ur Julle lite tidigare... Kanske var helt slut, skrynklade ju ihop sig lite till slut, men om han kört på den lite mer så kanske, men nja...! :cheers: |