![]() |
Citat:
Spelar man reducerat kan man ju ta med alla favoriter, men begränsa sig till att högst tre favoriter får vinna, och på så sätt få råd att plocka med några fler skrällar. |
Citat:
|
Citat:
Vad, faan! Kan du logga in hit så kan du masa iväg till denna sajt också, hur svårt kan det vara, egentligen...???!!! http://classic.atg.se/ResultatServle...=E&betType=V75 :holms: |
1.11.3 är en rätt tid hygglig tid!, inte många tiondelar från världsrekord. Omöjligt för någon häst att slå den från andraspår eller vara nära i mål ens.
|
Citat:
|
Grym uppvisning av solvato
|
Citat:
|
Ja, inte hade Veijo fel när han sa att han skulle köra 1.12 och kanske än fortare - trodde detta var bullshit, men där fick jag så jag teg, hehe...!
:p |
Citat:
|
Citat:
|
|
Solvato gav 17ggr på Bet365 när dom släppte oddsen, rasade snabbt. Vet iaf två som han lira, grattis till dom :cheers:
|
Veijo har i alla fall inte mörkat denna. Det är vi spelare, som har underskattat Solvato eller tröttnat på hans misslyckanden. Kanon utan skor osv.
Vi hade överskattat Formula Ones årsdebut. Grattis till er 4 %!:hattenav: Och er som är kvar. |
Citat:
|
Citat:
Solvato hade jag men rök i andra så det hjälper ju inget :sad44: |