Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 12/4 Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20038-v75-12-4-jackpott/)

putte64 2014-04-08 13:45

SJ är rätt dålig ut, MI är bättre, men Narold Vox och Food Money är nog snabbare ut.
Sedan får vi se vad de gör.

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 333781)
Tror Mad Image spetsar men kommer släppa.
Sem J är medel ut av det lilla jag kunnat se.
Men jag har haft fel förr.

Helge 2014-04-08 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 333783)
SJ är rätt dålig ut, MI är bättre, men Narold Vox och Food Money är nog snabbare ut.
Sedan får vi se vad de gör.

Ja och vem vill ha Ludde gasande i dödens, han sitter nog i spets till slut iaf.

putte64 2014-04-08 13:59

Han brukar ladda, men här tror jag han bara vill ner i banan.
Några är halvdåliga ut, så han kanske kan slinka ner i 3e ut med lite tur.
Dödens, alt. lägga en massa krafter i början, över långt tror jag inte han siktar på.

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 333786)
Ja och vem vill ha Ludde gasande i dödens, han sitter nog i spets till slut iaf.

Helge 2014-04-08 14:04

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 333789)
Han brukar ladda, men här tror jag han bara vill ner i banan.
Några är halvdåliga ut, så han kanske kan slinka ner i 3e ut med lite tur.
Dödens, alt. lägga en massa krafter i början, över långt tror jag inte han siktar på.

Det där hade jag köpt med vilken annan kusk som helst men inte med Ludde ;)

putte64 2014-04-08 14:09

Förstår det, tvivlar lite själv, anar dock lite sloköra :lol:

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 333792)
Det där hade jag köpt med vilken annan kusk som helst men inte med Ludde ;)

NicklasJ 2014-04-08 14:11

Jag kan inte tänka mig något annat än att ludde kör för spets med Orione.

Helge 2014-04-08 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 333796)
Förstår det, tvivlar lite själv, anar dock lite sloköra :lol:

Hoppas inte - han får gärna köra som han brukar. Då kliver min vinnare in ännu lättare och vinner - Västerbo Highflyer ;)

Helge 2014-04-08 14:14

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 333797)
Jag kan inte tänka mig något annat än att ludde kör för spets med Orione.

Han vet inte hur man backar eller letar annan bra position, finns bara dödens eller spets i Luddes värld ;)

putte64 2014-04-08 14:29

Senast det såg ut såhär laddade han och tog sedan upp för att hamna i 2a ut, men det är klart, då mötte han Panne De Moteur.
Kan ju haft något med saken att göra :lol:

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 333801)
Han vet inte hur man backar eller letar annan bra position, finns bara dödens eller spets i Luddes värld ;)

mackpeter 2014-04-08 15:02

Claes Boko slog Orione med 30 m i finalen senast. Självfallet kan man spekulera i att han blir fast invändigt. Över 2 600 m blir det ingen buskörning i början. Erik hittar säkert ut.
Om man spekulerar i inlåsning, bör man betänka att ständige tvåan Navigator Sib (med T. Dalborg) var på linjen med Sahara Fairytale i bronsfinalen senast.:yes:

putte64 2014-04-08 15:08

Klart man spekulerar i det.
Han blir säkert favorit, och spåret är ett jätteminus.
Då måste man bara se till att gardera, finns spelvärde i alla möjliga hästar.
Sedan är det inte säkert han vinner om han kommer ut heller, då det finns många bra stayers i loppet.
Claes har form, men har aldrig imponerat över 2640.

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 333809)
Claes Boko slog Orione med 30 m i finalen senast. Självfallet kan man spekulera i att han blir fast invändigt. Över 2 600 m blir det ingen buskörning i början. Erik hittar säkert ut.
Om man spekulerar i inlåsning, bör man betänka att ständige tvåan Navigator Sib (med T. Dalborg) var på linjen med Sahara Fairytale i bronsfinalen senast.:yes:

trance_error 2014-04-08 15:26

Blir eventuellt barfota runt om nu på Jeepster, sprang med skor och hakar sist och den vann på ett fint sätt.
Den kommer antagligen ta spets här, behöver inte dem andra vara riktigt bra för att slå den då?
Men möter ju en del bra hästar.
Tänkte på Ponziopilato Stra, Castor Boko och Trailing Edge främst.

varulv 2014-04-08 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 333775)
NÄR har kusken vunnit med hästen? Hur mycket jag än kikar finner jag noll vinster tillsammans :ohmy:

http://piclair.com/data/u9jo4.jpg

Vilka har skrivit det där? Snacka om groda.. Sen hur man kan uttrycka att han är en "startkatapult" övergår mitt förstånd också. Han är rätt snabb ut, men KATAPULT, nä! Excellence Ex - Han var en katapult!! :D

Helge 2014-04-08 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 333814)
Vilka har skrivit det där? Snacka om groda.. Sen hur man kan uttrycka att han är en "startkatapult" övergår mitt förstånd också. Han är rätt snabb ut, men KATAPULT, nä! Excellence Ex - Han var en katapult!! :D

Dom skyldiga är Vi Tippa. :skamsen:

trance_error 2014-04-08 16:21

Har kollat på Jeepsters 10 senaste auto framspår starter, den har bommat ledningen 2 ggr endast. Kom jämsides då med Global Oasis och Todays Butterfly innan kurvan. Resten av gångerna har den tagit spets strax innan kurvan.