![]() |
Blir bara DD idag.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-04-08 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 195 Avd Ordinarie hästar 1 5 Elles W.Fill 2 3 Valuable Sensation Vadet gäller startnummer 1 x 48,00 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: |
Tjena ny här. svår omgång här på min hemma bana ,men här är mina luringar
avd1 11-4 2 9-4 3 10-2 4 13-2 5 11-12 6 här tror jag 7 trottningen vinner |
Varit ute hos Ove idag....Björn skall han elda på så länge lampan lyser,Quite körs invändigt.
|
Ser att våran banmästare lyckats med banan igen.den där mannen skulle inte ens platsa som byfåne i sveg.
|
Håller mig också endast till DD idag. Hoppas den är mer barmhärtigt igår.
Avd Ordinarie hästar 1 5 Elles W.Fill 2 10 Solöns Rangel 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Avd Ordinarie hästar 1 10 Northern Spy 2 10 Solöns Rangel 1 x 40,00 kr Totalt: 40,00 kr Avd Ordinarie hästar 1 6 Once in a While 2 10 Solöns Rangel 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr |
testar tvilling i första på 3-2
2an bör ta spets o vill säkert släppa till 3an, som bör hålla ut de andra.. 61 ggr insatsen just nu e bra odds :) |
Citat:
|
Citat:
|
Haha får hoppas den sitter nudå, inga garantier alls här ;) men chansen bör vara högre än oddset och det är ju det man vill åt =)
|
Ruttet dålig 2an var.... herregud, trots barfota.. får hoppas det var banan lr ngt?
6an var bättre än jag trodde, bra insats! |
Oj.. tror jag hittat sveriges sämsta kusk.. Marcus Lindgren.. spela aldrig hans hästar när han kör själv!
Stefan Persson, Fredrik Persson = elitkuskar jämförelsevis Är väl så att Lindgren dessutom endast kör preparélopp när han själv kör! |
Vem är Jomar Blekkan, någon att lägga på minnet?
|
Och nu är det en häst som kollapsar på öresund.. fan vilken tråkig travkväll detta blev :(
|
Citat:
|
Citat:
|