![]() |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-04-10 Bana: Örebro Spelform: Dagens Dubbel, omg. 199 Avd Ordinarie hästar 1 4, 6 2 1, 10 Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: |
DD 6-3
lite på 6 mot 5 |
8-1,3
|
Oh fan.. Lennartsson valde 4 inner ist för 2-3 utv.. Så defensiv trodde jag inte han skulle va!
Edit: och så går han ut i en iskall rygg.. herregud va dåligt kört!! |
provar alva garbo till 55/10
|
Måste väl hållat undan?
|
ja då!
|
Ursäkta mig, men måste gnälla lite som jag gjort förr.. tycker Han på liven till Örebro, Peter Andersson, är fruktansvärt tråkig att lyssna på.. väldigt dålig röst för ett sådant jobb.. totalt glädjelös!
Matteus låter helt annorlunda jämförelsevis! MYCKET trevligare att lyssna på! |
Får vi jobba in Backfire åt dig Kornflex :cheers:
|
Backfire nu!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Per Lennartsson måste ha sin mordbrännande, kvinnomisshandlande, avkomma i tankarna för trav och taktik har han i alla fall inte tankarna på...:cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Room To Go 500 v/p
Rak tvilling mot Backfire x 200 kr! Köööör HOS!! |
Citat:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
grattis cornflakes
|
Grattis Kornflex!!!
|
Grattis snyggt spelat!! :clap::cheers:
|
Grattis Kornflex80, riktigt snyggt.
53Laxar in, passar bra till Jackpotten på lördag. Fick en lite sudd tillbaka på DD :hattenav: |
STORT GRATTIS, Kornflex...!!!
:moneybag::moneybag::moneybag: |
Tack ALLA!!!! Fy fan va grymt...
I måndags slog jag personligt rekord med 37K in på 4st 4or när ingen fick in V5 på färjestad. Och nu kommer denna vinst och det är helt otroligt!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh hh |
53216 sek grattis
|
Tack för att ni skrek ut Backfire blev vinnarspel till 4 gånger :)
|
Varför 53 laxar? 81477:- gav 6an enligt ATG.
|
Citat:
|
Citat:
V4, var det... :cheers: |
Citat:
Stort grattis! Riktigt snyggt! :cheers: |
Citat:
Jo om dom inte var helt lata, jag postade provloppet här på silverfat i god tid ;) |
Grattis som fan, Kornflex!! Å riktigt snyggt med skrällen på två hästar!! :claps::claps::claps:
|
ATG - Avgå, nu går det inte att sätta in pengar! Tänkte spela Untersteiner nu, så ladda ni som har cash på kontot!!!
:KO: |
Citat:
|
grattis korn. hoppas du bjuder på nån spik till imor eller lördag he he, fan 4 rätt igen för mig.. uh uh men går bättre föra månad blev 3 rätt kanske maj månad ger 5 rätt he he
|
Citat:
|
Citat:
Det stämmer! Så denna gång var det ju bra... Men, surt om den vunnit! :cheers: |
Jaha, tänkte lira Chipen Boy här - AVGÅ, ATG!!!
|
Tackar, ATG!!! Hehe, nu lurade ni mig INTE på några pluringar...!!!
:clap: |
Citat:
|
Djäklars, vilka fina "stats" Redén har, både som kusk och tränare... Bra jobbat, Daniel!
:hattenav: |