![]() |
Citat:
|
Citat:
Ingen av de andra gav med sig men till slut kunde de gå med på x,2.. Jag lämnade in systemet och tänkte lämna in ett eget med med Barnsley som spik, Gjorde tyvärr ej så.. Vi fick 2 st 12or och ca 3000 kr var.. men 13 rätt gav nästan 400 000 kr.. |
Min dubbel blev
6,10 - 3 300 kr :popcorn: |
DD
9,11 - 1,2 |
Kvar med denna på V4 (lyssnade för mycket på liven så V64 är körd...):
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-04-17 Bana: Åby, omg. 22 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 In Serenity (3, 8) 2 15 Roxy Hill* (8, 4) 3 2, 6, 9, 10, 11 (3, 1) 4 1, 5 (10, 4) Vadet gäller startnummer 10 rader x 2 x 2,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: Aldrig vunnit när jag lagt ut raden... ;) Har även en lapp med gardering på Roxy Hill, så möjlighet till 3 st V4:or... :sweatdrop: |
10-1,2,3 x100
|
Är nu helt övertygad om att Red Hot Snapper vinner...och drygt 5 ggr känns bra. :evilgrin39:
|
Hann inte spela någon v64. kom hem för sent. Kastade in en v4
1,6,9,10 2 kvar. |
Citat:
2.50 mer eller mindre finns oxå att inhämta. |
Citat:
|
dd: 4,5,9 mot 10
varken oliver kronors eller red hot snapper är några travmaskiner , kan hoppa bägge två |
Citat:
|
Citat:
|
Kvällens första spel - Vinnare på Kern Klaus :drunk:
|
Fulsprit är du med oss!?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ääää, Fel av mig på de två favoriterna jag ej trodde på..
|
Får de ordning på Kronos blir han riktigt bra. Travar som en kråka men vinner iaf.
Varför är fulsprit bannad. Brukar väl inte vara alltför aggressiv. |
Citat:
...fast jag vet hur det känns när ens favoritlag är inne i en förnedringsfas... Barnsley har varit där ofta senaste säsongerna, men givit stor spänning med alla streckbataljer. Ni kommer tillbaka! Dessutom "once a champ,always a champ!"... där har Tykes aldrig varit hittills! Stekel: Kul att du drog till med ett lyxstreck i 4:e! Själv har jag bommat båda mina spikar...:thumbdown: Lycka till nu i sista! |
Citat:
|
Kan vi få in Peach före Krabaten så är kvällen fulländad.
|
Pilcinella Vald ser spelvärd ut i sista, bästa spåret och inget märkvärdigt motstånd.
Är nöjd bara Finish Brandon inte vinner, plockade bort den på kommentaren någon la om att hans stallkamrat gått bort. Bytte inte mot någon annan. |
Spelade nu vinnare och plats på Pilevallas Krabat! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ökade på platsspelet, Då det stod i minst 2 ggr..
|
TACK FÖR KAFFFET! V4AN SATT 120 PÅ DUBBELN FYFAN VAD GÖTT!
|
Stekel: Hatten av! Grattis! Grattis till AndyM dessutom.
|
fan heroiskt lopp av 5an men men :(
|
Ja men kuk. 2 på v4 och 5 på DD och så kommer kamelleffe flygande så man blir black istället.
|
Snyggt Stekel!
|
Blev skit av det hela och 3 rätt på V64, Räcker ej långt.
Kommer igen på Söndag med spik på O.P.Q.C...:evilgrin39: |
BOOOOOM! Maximalt för TT ikväll!
|
Citat:
:clap: Grattis!! :hattenav: |
Stekel du var fantastisk idag, hatten av för dig :hattenav:
|
Citat:
|
Snyggt spelat Stekel. Kunnig som vanligt:moneybag:
|
Grattis även till AndyMart men lite i skuggan av Stekel (och TT)! :claps: