![]() |
Hoppas 1an vinner nu för din skull Flickepojken!
|
Grymma ni är!
Men jag kommer inte vinna, det känner jag på mig. Men man kan ju alltid hoppas :ful: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Lopp: 4 Spelform: Trio 1:a 4, 9, 10 2:a 4, 9, 10 3:a 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 72 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 144,00 kr |
Håller tummarna för 1:an nu!! Flickepojken grymt snygg rad för 12kr
|
Jag kör en minitvilling hehe:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 9, 10 U-hästar: 5 Dream on Silvio Vadet gäller startnummer 2 x 10,00 kr Totalt: 20,00 kr Kvittonummer: DETT ABLI RVIN STJA |
Grattis Flickepojken !
|
Grattis Flickepojken!!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis Flickepojken :D riktigt grymt spelat!
|
Grattis flickepojken!!! Grymt att sätta den på bara 12 rader :):) Borde väl iaf bli runt 8k eller kanske t.o.m lite mer
Var lite väl optimistiskt, men drygt 5k är inte illa på 12 spelade spänn |
Citat:
|
JÖSSES :omfg:
|
Citat:
Hmmm... efter den vinsten vill nog alla hajar spela v75 ihop med dig... ;) |
Jag satt kvar med den här lappen också :clap:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 7 2 6 Miss Ozzymede 3 2 Storm Passage 4 1 Ajja Dara Vadet gäller startnummer 2 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 4,00 kr |
Fasen vad snyggt, bra jobbat!!
|
Tack som fan! Knapp jag tror att det är sant. Nu har jag äntligen bevisat för mig själv att det går. Fasiken vad kul! :clap:
|
Riktigt Snyggt Flickepojken:claps:
|
Citat:
GRATTIS!! Riktigt roligt, nu är du fast för evigt ;) Härligt att få visa dina icke travälskande vänner detta, som tvivlat på vad du pysslar med. :cheers: |
Citat:
med v4-orna, på samma sätt som du nu gjort. Jag menar - det låter ju klokt att fortsätta med den spelform som man vinner på!! |
Med cava i kroppen så vill jag bara säga tack till VIROID som så exemplariskt svarat så nästan alla utav mina dumma frågor. Till er andra som tipsat och haft överseende, ingen behöver njuta av en vinst ensam - nu gör vi detta tillsammans!
|
Citat:
Jag fullkomligt vägrar hoppa av detta tåg, hehe. De flesta här inne har säkert vunnit mer eller mindre, sen idag hade min största vinst varit på 700:- så ni kan tänka er hur glad/förvånad jag blev när jagvann nästan 11.000:- idag. Extremt tacksam att Storm Passage och Ajja Dara gick och vann. ren tur idag, men jag hoppas på mer skicklighet i framtiden ;) |
Fan va kul. Såg det inte tidigare. Är kall som is på travet så jag loggade ut tämligen omgående. Black såklart.
Grattis. |
Citat:
|