![]() |
Citat:
|
Att man aldrig lär sig vad kuskens betydelse är. Uffe Ohlsson mot dessa lallare och ända lyckas man schabbla bort honom på 4 jävla streck, sur när man har Flyson på 2 djur.
Det är skamligt och man vill ju backa och göra om och rätt! Det här vet man ju om innan och så gör man felet ändå. Suck !!!! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hästarna 8 och 12 kommer ge 10 en match tror jag.
|
Som niCket DIF säger så är vi dumma att plocka bort uffe när det är kallblod spesielt när vi ändå garderat med flera hästar... o Melander styrning vid upploppet såg skumt ut JA men det är typisk när man som spelare är UR FORM.
|
Åkte i V4, liten V5
Spelform: V5 1 6 Guli Rask 2 1, 2, 3, 4, 5, 6 3 4, 5 4 1, 3, 4, 6, 8 5 7 Zätabubben |
Citat:
Ta bort den som NG, eller passa den när den får rygg ledaren och lucka. Den hade inte fått bättre placering med resa ute i spåren. |
Citat:
|
Varför har alltid ATG problem för mig runt lunch? "Tekniskt fel, just nu går det inte att spela"..
Blir så otroligt trött på det |
Citat:
Jessica körde en ren sprinter, och Janne en ren galoppör. Och premier kronos var en bombsäker spik. Ändå lyckas man klanta till det, trots gardering i bägge första :cry: |
Citat:
Låt mig ta revansch på Uffe nu:claps: |
Citat:
Måste ha kvar den som NG annars får jag inget mail när den startar ;) Får se hur dom anmäler till nästa start då. |
Citat:
Kan bara vinna med smygresa på innespår |