![]() |
Finish Brandon gör ständigt bra lopp! Noterbart om Chatain...Ronden om Gerhard Kruger sid 17 under stor bild...
Dagens andra givna platslir: Lopp 5 Åby, nr 4 Jerns Vendela... rykande spurt senast! |
platsspel
Spelar plats Zeb Lie Star
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Skönt, 2 spikar klara nu! |
vassa drag
jag är ny här och tycker många har koll men Stekel verkar vara riktigt vass nu :-)
|
Citat:
|
Citat:
|
hehe det är bra. Jag lämnade in en liten 24 kr rad bara för att vara med. Avd 1: 3,8. Avd 2 3 spik. Avd 3. 6 spik. Avd 4 8 chansspik Avd 5 2,3,10. Och avslutningsvis Avd 6 2,6,9,12
Synd att Holy smoke inte hann fram i första..... Någon med bra vinnar el platsförslag i resterande lopp? ha en bra kväll alla! |
Kör Bearable i DD-2 mot alla i första, riktigt fint odds på den ju. Tror den går runt dessa hästar över 2100 m även om jag vet att det finns en viss galopprisk. Ottens Fighter värst emot.
|
Citat:
Körde spik på Vendela och GO Green Pellini på V5. En klase hästar kvar i både avd 3 och 4. Lite vinnarinsats och tungt på plats. Synd du inte hann...:sad44: Vi har ju gråtit en hel säsong båda två...Nya tag nästa år!:cheers: |
Citat:
Ja nästa säsong kanske man kan vara lite glad på lördags eftermiddagarna igen. |