![]() |
kom så ludde
|
Citat:
|
Wow
tur mam kan skriva för jag kan inte prata |
tror inta han slår Timoko
|
Tråkig final. Inget världsrekord heller, alla intog sina positioner.
Sorry! :drunk: |
fruktansvärt avslaget. Nästan tråkigt att titta på.
|
En sansad o lugn styrning av Ludde är aldrig roligt att se,tänk om han kört som han brukar
då hade vi fått det vi nu saknar,Världsrekord o fartfest. Är ju så trist med Goop i spets alla dagar i veckan |
Citat:
|
Loppet avgjordes när Örjan valde att släppa till Timoko. Att släppa till gasande Ludde är en sak men Goop ska man nog inte ge bort loppet till i onödan. Med tanke på att både inken och raja brukar hålla farten in i mål så kunde han ju inte heller förvänta sig den lucka som han fick när båda galopperade.
|
Citat:
Mycket nöjd med Delicious 2 lopp, på 1.09.0 och 1.10 till smygkörda tredjeplatser, den blir kul att följa i framtiden. Fin debut av henne mot äldre och hingstar i sammanhanget. Unnar självklart Timoko/Goop segern, grattis! Dock blev finalen en stor besvikelse. :cheers: |
Zzzzzzzzzzzzzzzz, hoppas Åbergs blir något annat, då är jag på plats! Min favorit Occhione vinner Åbergs!
|
En jävla tur att det bara är elitlopp en gång om året,annars hade man väl hamnat på gatan
efter alla iskalla spel man gjort. Skönt att vardagstravet börjar i morrn igen. Fast vi har ju norrlands Elitloppshelg om tre veckor,då jävlar tar vi omtag igen:clap: |
Grattis Tobytyke!!! :cheers:
|
|
Citat:
|