![]() |
Ser lite jobbigt ut att hitta bra pengar på v75idag men kunde BBS bomma i går så kan säkert Tekno Odin göra det idag.
|
Citat:
|
Citat:
Fixade ej barfota och dessutom kom de hästarna jag egentligen trodde var bäst 1 och 2... Ibland är man rätt på det utan att lyckas sätta insatsen på rätta stället...:sad44: (Dessutom var platsoddset bättre på 4 än 6...) Sådär... Nu ska jag lämna in ett litet V75 och sedan besöka folk. Jag avslutar som Conrad: "Nu njuter vi av toppsport"(... fast på TV!) :thumbup: |
Citat:
|
Någon med info om Frode Hamres hästar?
|
Vinnarlir på Garland Kronos.
|
David Miller trodde han körde detta speedracet med Next Kronos i fredags.
|
Citat:
Resten om dom finns på mitt Twitter, får ej postas här. |
Som vanligt är Anders Lindqvist hysteriskt positiv till de franska hästarna...varje år samma hype...
10 Axelle Dark (Joseph Verbeeck) är min favorit i loppet. Jag tror att hon kan gå en bit under 1.10. En hypersnabb häst som har siktat på det här loppet. Även om tränaren får mycket reklam för Ready Cash vill han visa att han har en drottning i den här. Hon är så snabb att hon kanske kan vara med i Elitloppet nästa år. En ruskigt snabb häst som är missgynnad av Vincennes långa bana. Det är ingen långdistansare men ändå var hon fyra i derbyt på en enorm tid. Fruktansvärt snabb häst, säger Anders Lindqvist. |
Mitt spel på Unibet gällande tid i elitloppsfinalen känns bombsäker!
Under 1.10 går dom alla gånger idag! |
Citat:
|
Bolagssystemet blev så här till slut: (tvungen att lämna in tidigt)
1 5, 8 2 1, 2, 3, 4, 6 3 1, 2, 3, 4, 6 4 3 Tekno Odin* (NO) 5 3 Prince Wind* (IT) 6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 7 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10 |
Stig H tippade någonstans mellan 1.08- 1.08,5 och det gick fort i går. Mosaic faces 1.09,5 och Vikingens otroliga tid i Harpers skvallrar om att banan är i mkt bra skick.Så under 1.10 borde man kunna spela maxlimit på och sitta säker i sitsen.
|
Citat:
|
Slänger in en V5:a.
1) Spik 1 2) 3,4,5,7,8 3) 4,5,8 4) Spik 6 5) 1,2,3,4,5,6 |