![]() |
Citat:
"Det blir skor i både försök och final, hon har gått bra så vi kör på samma balans som tidigare med fyra järnskor." |
V4
2 3,6 1,2,4,5,6,9 1,2,3,5,6,8,9,10 |
När start lopp 3?
|
Citat:
:cheers: Men står 6 minuter kvar så snarare det ;) |
Man ska ju dra av skorna på Digital Ink i finalen. Har ju 3 av 3 med den balansen. Skulle inte förvåna mig om den vinner. Behöver kanske inte själv göra jobbet i dödens denna gång.
|
V4:
1) Spik 3 2) 3,6,9,12,13 3) Spik 6 4) 1,3,5,6,8,9,10 Inte så kul, men trolig. |
Tvilling 1-4. Redén släpper till Ludde om han är smart och får följa med till andraplatsen när Raja drar ifrån :D
|
En fråga
Vart tog tv sändningen i 4'an ? |
Brukar Caballion gå så mycket i passgång inför start??
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/fidzc.jpg |
Citat:
|
Obegripligt för mig hur Panne de Moteur kan va favorit både på spel o streck, stödspel från alla delägare i Travkompaniet???
Edit: Och där fick man en käftsmäll direkt för att man stack ut hakan....:P |
100% lallare med 100% chanslös skämthäst...från skämtlandet...
|
Tack för hjälpen
|
Varför kör han så fort i försöket för? Helt onödigt.
|
Raja tog det :clap:
Ajaja fick Platsoddset iaf - som inte var något att hänga i granen tyvärr. |
Säg vad man vill, fler Ludde inom Svensk travsport så blir det roligare!
|
Var 100 på att det skulle bli galopp på Ludde men han höll hela vägen. Tror det blir gunga i finalen dock.
|
Citat:
|
Vem kör Örjan i finalen? Panne?
|
Citat:
|
Lille Delicious tog fint på dom där framme, perfekt lopp och fint kört av Daniel.
Heja Heja!! |
Citat:
|
Tycker den gjorde det bra som tog sig dit.
|
Citat:
Nej, lätt att ge avslag på en skräll, borde den inte göra men allt kan hända och speedig satan är hon. Jag hejjar vidare på lilla dynamitpaketet :cheers: |
Nu får man hoppas att Puttes susare Tekno Jerken skräller till så det blir lite intressant spelmässigt också.
|
Inte oväntat att de 4 som gick på innerspår gick vidare när de sprang så fort. Går inte att springa i andraspår i dessa tider om man inte är som Commander Crowe 2012.
|
Citat:
|
Spelar V/P på halsta lotus
|
Vågar Örjan svara Ludde i en final eller tar man rygg igen?
|
Citat:
|
|
Några reflektioner från försök 2 och tv-sändningen!
Hur kan tomte-Adrian få stå och vara dryg i tv. Fnysa åt Stig H för att skydda pappa... Raja het? In my ass! Ludde drog på i vanlig stil! Hästen var ju kolugn! Gillar inte slyngelns attityd! Dessutom inte ett ord om Örjans formidabla "räddning" mitt på upploppet! Kan en häst vara mer nära att dra till med en skengalopp?? Han parerar och ändå hinner han få upp farten till vinst igen! IMPONERANDE av både kusk och inte minst häst! OJ OJ OJ vad nära att det inte blev final alls! |
Skönt att inte Sanity gick till final, nu slipper vi väl ändå höra och se mera av systrarna Löfgren idag, tack o lov....
|
Skit
Sämst tvåa utan galoppen |
SUG PÅ DET TRIO-ODDSET!!!
10780,5 ggr!! |
Ja skit. Sprack på 4 hästar. 3 hoppa och finnen var inget bra
|
Gott med skräll. Bra början på v4an!
|
Citat:
|