![]() |
Citat:
Orutinerad -> galopp |
Regel nummer:
1. Gör aldrig som alla andra, 2. Spika aldrig omgångens 2 största favoriter, 3. Om du tror en häst ska vinna, spika alltid den oavsett vad andra tycker. Har du rätt vinner du minst sexsiffrigt, har du fel vinner de andra högst fyrsiffrigt. :p |
Stoloppet ser ju svårare ut än på länge, hur ska man lösa det?
Skulle gärna tagit alla, men har inte råd :(. 5,6,8,15 är mina förstahästar och har nog råd med tre till. 3,10,13 kanske? |
Hur svårt som helst, och lärlingar dessutom.
Felicia Winall har härdats i hårda gäng, klarar hon springen blir den farlig. Men springspår och lärlingar brukar aldrig gå bra, men nu har hon hjälp av Oskar och han är en av få lärlingar som kan volta från springen. Citat:
|
Citat:
|
En annan skräll i samma lopp(om man garderar) är 2 PLEASELIVEMEALONE. Redan inför senaste starten sa man at tman siktade hit. Skulle köras "preparé" då. Har inten hunnit klolla det loppet ännu ,men 1%...
|
I avd 4 är det ju många som är intressanta just nu till de låga procenten. 5 Bonito Horline, suttit fast nu i båda två loppen i år. Såg ut som en intressant häst förra året. Har han tagit loppen rätt så är ju 3% ett jättefynd.
4 Primo Valentino, bara 2%? Drog fram vinnaren i klass 2 näst senast på en bra tid. 1 Screen Height, rätt lovande som treåring. Kommer ihåg att man från stallet trodde en del på hästen i årgångssammanhang. Har inte levererat sånna resultat men varit ute i många hårda gäng. Inget avskräckande motstånd här och ska itne nonchaleras. 3% just nu. |
Citat:
1,3,5,6,8,10,13,15 borde väl räcka för att få in det loppet hoppas jag.. Har lite feeling för Long Night i första men så iskall man varit senaste veckorna så är man väl säkert helt ute och seglar men blir iaf min chansspik i omgången. |
Citat:
Även om Call Me Keeper bara tjänat <400' och nu möter meriterade miljonärer såg han så bra ut i årsdebuten att han blir mitt förstastreck.:yes: Måste jag ta med Nimbus (Per N spikar jag aldrig i livet). Och Rod S.;) Eller skräller det här?:ohmy: |
Tänkte också på det, men vet inte om den kan öppna tillräckligt bra
Även 2an kommer med Citat:
|
Vad säger ni om MR Pellegrino i första avd. Han är ju startsnabb.. Tror han håller upp ledningen å kör där så länge lampan lyser då det är 1640ma 9% på den just nu, eller är jag helt fel på det?? :sweatdrop:
Ett måste streck på min kupong.. :cheers: |
Citat:
ROD STEWART is much better than REMO GAS. Naples ends behind ROBERT BI...good line. Driver different !!! :whistling: I think the Americans are better: LADY BROADWAY :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
That make's it impossible to make him the favourite I anticipate big problems |
Citat:
the line with Robert Bi is good and shows good growth. Fast way to only LADY BROADWAY but 2140m very strong...unknown. RS to serve 400m for firing speed.:thumbup: remember: https://www.youtube.com/watch?v=tY17nhp_kjc |