![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Tvilling:
7 mot 2 Samt 7 mot 1,4,6,11 |
Citat:
|
Oj oj vilken häst, den såg riktigt fin ut
|
Citat:
|
Det där måste han bli diskad för Melander.
EDIT. Tydligen inte :no: |
Citat:
|
Citat:
Vi kan alltså ta bort intervjuerna helt och enbart få information om skor, vagn och huvudlag för allt annat är ointressant. Hästarna är alltid på topp när dom startar V75. Vilket resonemang.. Sluta lyssna på vad dom säger då? Du vill ju ändå bara höra att allt är bra. |
Citat:
Jag har noterat en väsentlig detalj på min "klara" V3-spik i lopp13: Hästen har bytt regi och gått ur regi Ricardo Bianchi... indirekt regi Petri Puro. En detalj som ger mig skälvningar och jag tittar på alternativt V3-upplägg...:omfg: |
Vad är far till DEFI'S VICTORY Samuel Oaks för hingst. Finns syskon. Var är hingsten uppstallad. Jag må vara okunnig men har aldrig hört talas om den tidigare.:hattenav:
|
Citat:
|
sorry !!!
have the link free streming to waching the racing Mantrop ??? thank's :hattenav: |
Citat:
|
Vilket upplopp, bra där Ville!
|
Citat:
|
Väntad vinnare, såg klart bäst ut före loppet. Dock trist omgång.
|
Tycker Eriks är sjukligt bortglömd i sista, kanonläge, kanonkusk, form, van hårda gäng. 7%, testar en DD med 6,9-2.
|
Fulsprit;)
|
Kör samma DD som mina kvarvarande V5-spikar: 6-11. Ger nog bättre än fem rätt.
|
DD 1) 4
DD 2) 5 1X1= 2000 kr :clap:;);););):claps::clap::p:clap: |
Är inte Ready for more lite spelad? Visserligen inte varit som bäst det senaste men varit mycket spelad när man mött Maverick man och Archangel AM. Dessutom barfota runt om ffg idag.
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-31 Bana: Mantorp, omg. 14 Lopp: 10 Spelform: Vinnare & plats Hästar: 3 Ready for More Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: ' Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-31 Bana: Mantorp Spelform: Dagens Dubbel, omg. 301 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6 2 2, 3, 5, 6, 11, 12 Vadet gäller startnummer 12 x 10,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: ' Eller är jag helt fel ute nu? |
please video streaming free for mantrop ....thank'sss !!!:hattenav:
|
6-12 Rak dubbel.
|
Citat:
|
DD 6 - 4,6 ger 35 resp 13 ggr.
4 Kazire de Bob går såvitt jag vet barfota runt om för första gången på mycket länge.:popcorn: Vi provar.:lol: |
Avd Ordinarie hästar
1 6 Call Me Keeper 2 3, 4, 5, 11 Vadet gäller startnummer 4 x 125,00 kr Totalt: 500,00 kr |
6-9 mot Leonas Kaiser
|
Citat:
in Italy free !!!:evilgrin39: |
Remo Gas ser ju ut att vara ngt alldeles extra...
DD: 8-6,8,11. Mest på skoj och inga större ambitioner.:D |
Citat:
|
12-5
|
DD
6-4 x700kr |
DD 6 - 11 30kr
|
Citat:
|
Citat:
Remo Gas forced to the lead after 600 meter. Easy win.:hattenav: |
Skönt nimbus körde i ledning som alla se haha de flesta här ett skämt.
|
:cheers:
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Sorry - dribblade bort mig själv... Spelade plats på Remo Gas i första DDn till 3.00 på Bet365. Ingen DD för mig, hann ej. Är det semester så är det, hehe. Men, jag tror MYCKET på Costatantisoldi i sista - blir ett dunk på denna - kan inte se denne förlora... :moneybag: |