![]() |
Citat:
Datum: Fredag 2014-05-30 Bana: Romme, omg. 18 Lopp: 3 Spelform: Vinnare Hästar: 3 Elliot Boko Vadet gäller startnummer 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: 67EE 65B6 441A 1005 t intill all in för mej,tack för tipset |
Citat:
Riktigt fint odds du hittade alldeles oavsett :hattenav: |
Citat:
Begränsad tid för trav idag - så tack för den!! Lirade 300 v på bet till 7.50. Oddset hade då sjunkit till 6 på ub. Härligt! :clap: |
Citat:
Inte riktigt sant, då jag hunnit gardera på V64 och spelat emot på ATG-Live, men gjorde inte detta. Men, visst - jag lade inte till något efter denna värmning... Tack, skall du ha! Innan värmning och loppet såg jag inget motstånd till denna kanon... :cheers: |
Citat:
Ja den såg inte helt 100 ut det kan jag hålla med om men hade man i bakhuvudet att det handlade om en 3 åring med 6 starter så borde till och med dom på liven veta bättre då en hel del av dessa ser halvrisiga ut i värmningar eller provstarter men tänder till när loppet är igång. Instämmer med vad du säger..tur man stod på sig. Är inte första gången dom totalsågar en häst strax innan start, man tycker ändå att Matheus borde veta bättre, Robin kan man inte ta så hårt på han hade ju mest problem med sin ipad vilket var noga med att prata mest om i uppsnacket :lol: |
Men kan de få in en vettig kameraman som inte panorerar och zoomar runt så man blir yr i skallen och inte får nån överblick!!! :rant:
|
Hehe, vilka klåpare - "hårt i mål"!!!
|
Hoppade Ballerina?
|
Nusa Dusa till 12 ggr på Bet365 nu...
|
Spelar vinnare på new york u.s
|
Bra odds båda två. Lirar tvilling med New York, 3-5-6-9 bakom.
|
Citat:
:cheers: |
Jävla idiot, släppa när båda favoriter hoppat:gun_bandana:
|
Skulle inte Magnos dragit hårdare med sin kuse - är ju mer stark än speedig... Hmmm...
|
Citat:
En lågprocentare nu tack i V64:4... så Jackpotten blir möjlig till på Söndag!:hurt: |