![]() |
V4 Färjestad 2014-06-03
Spik på Bar Plombier.
I sista skall man se upp med Mr Coron och Little Show Girl. I övrigt ser det ut att vara en rätt trist omgång där spelarkollektivet är överens med mig. Det får bli en mycket liten lapp. |
Körde denna lilla rad:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-06-03 Bana: Färjestad, omg. 18 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 5, 11 2 2, 3, 4, 5, 6, 9 3 10 Bar Plombier 4 2, 3, 4, 11 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: AF8A xxxx |
Hänger på Bar Plombier nu. Lite rädd för Val´d amour.
Sista känns täckt. Datum: Tisdag 2014-06-03 Bana: Färjestad, omg. 18 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 5, 9 2 2, 3, 4, 5, 6, 9 3 10 Bar Plombier 4 2, 3, 6, 7, 10, 11 144 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 288,00 kr Kvittonummer: 434A xxxx xxxx 1045 |
Kontio grejar detta :popcorn:
|
Citat:
|
Eric Martinsson har också bara någon mil kvar till Karlstad när vi hör oss för om senaste nytt kring 10 Bar Plombier (V4-3) som tar steget från att tävla om en halv miljon i Harper Hanovers lopp under elitloppshelgen till ett vanligt lunchlopp på Färjestad.
- Men det var inget vanligt lunchlopp det här, jag tycker att det ser riktigt tufft ut även om det naturligtvis är ihåligare än vad han varit ute i på sistone, säger Martinsson som däremot inte kommer att spara på gasen. - Nej vi kör barfota och med samma utrustning som han haft varje gång i år. Det var ingen överraskning att han skulle galoppera på Solvalla, hästen är svår med voltstart, men tyvärr startas de stora stayerloppen så. Torbjörn Jansson berättade efteråt att han körde 1.11,2/1 600 meter när han kom ikapp fältet och valde sedan klokt nog att ta upp. Han tyckte att hästen var lika fin som på Örebro och det finns inget i träningen som talar för att han ska vara sämre i dag. Jorma Kontio åker till Färjestad för att köra mina hästar så jag tror väl inte att han planerat att lägga sig invändigt om man säger så. Det är klart att han ska ha bra segerchans. Från Atg start |
Goops är ej heller borta - kan mycket i ljusa stunder och kommer Jormas bort så tror jag mer på denna än Berglöfs...
|
Loppet över direkt!
|
Ja, Jorma kom ju igenom väldigt bra direkt i inledningen!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|