![]() |
Citat:
Om du ser till att sköta dig och vara trevlig och inte spammar sönder trådarna så finns det ingen anledning till att hela tiden banna dig, eller hur? Varför skulle du vilja vara avskydd och hatad? Bättre att sköta dig så är du välkommen som alla andra, okey?! :cheers: |
Plats på Annie Cash
|
Det är så tydligt att man inte skall spela när man inte är påläst, allt skiter sig med galopp...
Edit; Än mer "lustigt" blir det när man spelar en som galopperar och sedan placerar sig två av de andra som du hade som motbud på plats - ska det svida, så ska det svida rejält, hehe... :holms: |
Citat:
|
Lägger in Rommes 5-minutare... ;)
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Romme, omg. 19 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5 2 3, 7, 9, 10, 11 3 7 Värsting Kungen 4 3, 4, 7, 13, 15 5 12 Right Away Vadet gäller startnummer 50 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: Lär inte gå nu heller... :cheers: |
Har ni kickat mig igen då jeflar kommer jag sänka denna siten! !!
|
Citat:
|
Citat:
|
inte denna heller....
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Romme, omg. 19 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5 2 9 Worship Lady 3 7 Värsting Kungen 4 11, 13 5 4, 5, 10, 12, 13 Vadet gäller startnummer 20 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 20,00 kr |
Citat:
Sköt dig så är det inga problem... :cheers: |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Åby, omg. 29 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2,8,9,10 2 5,7,11 3 4 spik 4 1, 2, 6, 7 |
Kärlek till bearable.
|
Fulsprit;)
|
Citat:
Hehe - kommer! :cheers: |
får bli en D.D också
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 311 Avd Ordinarie hästar 1 4 Prince Flevo 2 1, 6 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 311 Avd Ordinarie hästar 1 4 Prince Flevo 2 2 Bazir Dimanche Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: |
2, 3
2, 10 x 100 :moneybag: |
Hmmm, sprack givetvis på Berglöf på V64 så det får bli en dubbel: DD:1 3,4, DD:2 2
Tycker Bazir Dimance var klart bra senast, Dyrberg är väl inte lika bra, men han lyckas ju trots allt då o då ;) |
SS
dd1 A 3 4 dd2 A 2 Spik på allt |
Citat:
Och skulle den av någon outgrundlig anledning gå in så blir det väl underodds antar jag..... |
avrundar kontot till jämna hundringar med detta vinnarspel
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Åby, omg. 29 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Prince Flevo Vadet gäller startnummer 1 x 74,00 kr Totalt: 74,00 kr Kvittonummer: |
DD 3 - 1 50kr
|
dd: 6 mot 2,3
|
Kom igen nu, Dyrbergh...!
:moneybag: |
Heart Jack go go go
|
Snyggt kört av Conrad! Lite småfult kom han ner i rygg ledaren och min idé var bara värdelös...
Nya tag i morgon! Hoppas i sista på Magnos och Old Faithful! Skall ha bra chans vid sunda vätskor... Stark och rejäl, men behöver lite tempo - vilket det tyvärr inte blivit ännu i loppen. De har respekt för banan, det märks... :moneybag: |
Citat:
|
Sa han ''Unterström'' hehe?
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Åby, omg. 29 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Finish Brandon Vadet gäller startnummer 1 x 66,00 kr Totalt: 66,00 kr Usch jag ångrar mitt vinnarspel. Men nu kör vi :drunk: |
Citat:
Nja, håller på att Magnos och Old Faithful får ett tajmat "utbrott" och sköljer de andra av banan... :popcorn: |
carl otto bevisar gång på gång att han kan träna häst. provar en slant på mick jäger det ju gick ju bra med crowne
|
Usch, vilka tråkiga lopp!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Kom precis hem...
... ser att BBS Florino vann efter insatsen i förra starten. Kul! Nu har jag en annan häst i nästa jag gillat intrycket av på slutet... favoriten Darling såg har sett kanonfin ut! Åby... Jerns Vendela skördade jag på senast. Får bli V3-spik. Forastero har jag bestämt mig för kommer att göra ett lopp som räcker till plats snart. Dags idag i lopp9? Lämnat galoppskorna hemma? V3: I: 4,7,11 II: 3,5,6,8,9,11,12 III: 15 :KO: |
Citat:
|
Då skriver vi upp Lovely Morique som följehäst(fart där och dessutom drog hästen töm och hindrades därför över upploppet)... även Flashing Victory ögnar vi extra på en tid (Såg lagom klassig ut på väg mot ledningen för att duga i nollopp...)
... en annan rolig detalj var att Eklundh nöjde sig med hygglig platschans, när han värderade möjligheterna med Hope Bo på twitter... ETT UNDERSTATEMENT! Nu är det väl Karlstedt emot Jerns Vendela i sista loppet? 12 Niveau ska bli intressant med Johan upp. Vann riktigt snyggt med farsan Peter i början av karriären faktiskt. Chansplatsobjekt för den ytterst riskvillige. Jag har lagt 150 spänn nu på 3 starter, men 15,6 är en bra tid i detta lopp och Johan lär hjälpa hästen ytterligare på rätt väg jämfört med Åsa Elofsson...;) Jag ser sent omsider att Melwin L.A. har slagit Jerns Vendela regelrätt... Jag lirar lite tvilling med olika upplägg... |
Usch! Där körde Stolt på tok för tidigt och i onödigt dryga spår... surt om han åkte dit och det är min känsla... invändigt har fördel på Åby i Liven...:sweatdrop:
|
Citat:
Den hade alla proffs "gungat" in... Hade V men även 100 på tvillingen, inte riktigt nöjd, ändå. Nåja, det kommer nya lopp..!! :cheers: |
Det flyter på bra nu:Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-06-05 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 108 Avd Ordinarie hästar 1 3, 5 2 2, 4, 5, 7, 8, 9 3 10 Bearable 4 7 Gigant Invalley* 5 2, 4 6 1, 2, 4, 6, 7, 10 V Utbetalt: 1 314,00 kr |