![]() |
Citat:
|
Fyfan va tråkigt!
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-06-06 Bana: Östersund, omg. 12 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 8 U-hästar: 1 Thai Goldie Vadet gäller startnummer 2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: C702 2282 2B98 1205 stenhårt spel ikväll |
Funderar på att spela plats på Kiss me Kemp
|
Citat:
Finns inget att tillägga... Synd bara att vissa tränare inte tycks fatta det... |
Storartat av er att fira Sveriges Nationaldag på gammaldags svenskt vis!:drunk:
Nu lirar vi tvilling 5-8 till 10 ggr fläsket!:thumbup: |
jag provar en peng på kiss me kemp vinnare här. she loves you är svårkörd har lätt till galopp, dileva inte heller lättkörd precis. caroline har perfekt spår och en mer reglerbar häst.
|
Charoline Åkerlund nu visar du vart tuttarna sitter!
|
Det där gick ju inge vidare :cry:
|
Ärligt talat, många av tjejerna har varit med länge, men vad gör dom ???
I alla andra yrken skulle man få sparken om man presterade så illa. |
Citat:
|
Blir ju lite plusnetto trots allt, MEN VAD FAN SYSSLAR DEN DÄR JÄVLA FLÄSKMARÄNGEN HELENA JOHANSSON MED!?!?
HUR FAN KAN MÄNNISKAN FÅTT LICENS!?!??! Registrerat spel Datum: Fredag 2014-06-06 Bana: Östersund, omg. 12 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 5 She Loves You F.I.* Vadet gäller startnummer 1 x 750,00 kr Totalt: 750,00 kr Kvittonummer: 8F08 8280 XXXX XXXX ---------------------------------------------------- Registrerat spel Datum: Fredag 2014-06-06 Bana: Östersund, omg. 12 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 5 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 250,00 kr Totalt: 250,00 kr Kvittonummer: E5C8 80A0 XXXX XXXX |
Citat:
|
Citat:
|
Över 5 vändor på tvillingen, skulle bara lirat den Putte64 :)
|
Bägge spelen var bra.
Dåren som tryckte på har fan inte kommit i mål ännu. 61 ggr pengarna, sämsta hästen, hur tänkte hon ??? Citat:
|
Sitter kvar med Alfas spik på V65 och med en V4 där jag har 8,9,10,14. Hoppas på Rombo Di Cannone.
|
Citat:
Nu var Di Leva Käll enormt tapper som fyra, men med minsta lilla vett innanför pannbenet så stod det strul i programmet utan racerbalansen och bricka 8 över 1609 meter... Hade bokat till 3,30 8 DAGAR I VECKAN.... Är det inte snudd på direkt pinsamt av spelarna att trycka ned henne till 33/10 med dem förutsättningarna som rådde?!!? Nåväl.... Bara nya tag |
Citat:
Ja, man får skämmas..... Men nu vann den finaste av dom alla, så redan glömt :cheers: |
Nu är det såklart svårt att dra paraleller men förstå om en fotbollsspelare, hockeyspelare eller dylikt skämmer ut sig på planen eller isen, det är STORA LÖPSEDLAR direkt, men inom travet sopas allt under mattan i sedvanlig ordning.... Oavsett vad det gäller! Stallkörning, pajasstyrningar som den här, eller, ja, you name it...
|
Citat:
|
Enorm tur med lucka pga en galopp
|
Citat:
|
Hoppas han hann fram!
|
Bergharn körde fan "äckligt vackert" när han släpar 1 och 1/2 längd bakom en ledare han är säker på att ta ned, och full koll på On Hold som hänger i 3-e och det andra hotet i ryggen!!
Otur att han kommer loss med Bergh-ögon sett då han kör enligt skolboken! Kopierat Kihlströms klassiska "släp-körning"!! Nämns inte ofta men det är en "konst" även att köra i dödens o där är Kihlström totalt outstanding!!! |
28 kr på fem rätt tycker jag är väldigt bra!
Synd för min del att det inte skräller i fjärde bara då jag satt med alla där, hade kunnat bli fina pengar. Blir väl dryga tusenlappen totalt. |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-06-06 Bana: Östersund, omg. 12 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 2 Västerbo Loveboat 2 4 Gjerv Prinsen* 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 Vadet gäller startnummer 10 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr Drog in en V3:a bara för att runda av kontot. Blir 50 vinnare 57 plats på Gjerv Prinsen nu också så är det helt avrundat (eller hoppas ju inte) :p |
Helt otroligt - ett kallblod räddar min kväll. Tack Prinsen! :clap:
|
Mums för min V3;a, oj vad bra den var! Wow!
Nu hoppas vi på smäll i sista så det blir lite utdelning tack! Vinnarspelet satt också, tänkte först göra en ny avrundning nu men skitsamma, sista loppet är ju dödstråkigt. |
Citat:
hur bra? |
Kunde ju blivit bättre med en skräll i sista men så är det. Var inne på att ta en V3a med de två spik och så 2 o 10 i sista x5, hade ju vart bättre med facit i hand!
Nöjd med spelen dock! |
Citat:
|
Visst är det så, och hon är redan ruggig.
Men hon vinner aldrig om inte Bell körs som en dåre i dödens, utan då håller She Loves You FI undan. Citat:
|