Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V65 Östersund Fre 6/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20686-v65-ostersund-fre-6-6-a/)

greyhound 2014-06-06 07:52

V65 Östersund Fre 6/6
 
Intressant omgång!

1- Svårlöst lopp av dålig kvalitét... Bradley kanske bästa hästen men känns väl bortlottad. Gin De Zeun spetsar antagligen men känns lite blöt. Ingen kul häst att hålla i handen. Nej här får man nog strecka på innan man känner sig trygg.

2- Roligt 3-åringslopp där Liljendahl, Bergh, Redén och Svante kommer med spännande hästar, naturligtvis svårt ranka sinsemellan men kanske STand Bayou etta ändå!

3- Här vinner väl Västerbo Fantast igen kanske? Strålande sist!

4- Getingbo! Formen påNinepoints Lucy?


5- Får She Loves You revansch här. Bästa hästen i alla fall utan tvekan!

6- STayerloppet då, trekejsarslag mellan Kadetten, Alfas och On Hold!

DIF 2014-06-06 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av greyhound (Inlägg 347210)
Intressant omgång!

1- Svårlöst lopp av dålig kvalitét... Bradley kanske bästa hästen men känns väl bortlottad. Gin De Zeun spetsar antagligen men känns lite blöt. Ingen kul häst att hålla i handen. Nej här får man nog strecka på innan man känner sig trygg.

2- Roligt 3-åringslopp där Liljendahl, Bergh, Redén och Svante kommer med spännande hästar, naturligtvis svårt ranka sinsemellan men kanske STand Bayou etta ändå!

3- Här vinner väl Västerbo Fantast igen kanske? Strålande sist!

4- Getingbo! Formen påNinepoints Lucy?


5- Får She Loves You revansch här. Bästa hästen i alla fall utan tvekan!

6- STayerloppet då, trekejsarslag mellan Kadetten, Alfas och On Hold!

Blended Scotch gick helt sinnessjukt fort sista 150 senast, sitter väl bra till i loppet och flyger förbi busenkelt. Alla fall i min bok.

putte64 2014-06-06 11:26

Den avslutningen var tom värre än när hon vann stochampionatet.
Men nu är det kort, och det tror jag missgynnar henne.

Citat:

Ursprungligen postat av DIF (Inlägg 347241)
Blended Scotch gick helt sinnessjukt fort sista 150 senast, sitter väl bra till i loppet och flyger förbi busenkelt. Alla fall i min bok.


AndyMart 2014-06-06 12:02

Bästa spiken idag är Alfas Da Vinci som är snäppet bättre än dagens motståndare på den långa distansen.

Lillspiken får bli Officer C.D som inte möter allt för tufft motstånd och troligen körs i ledning. Från ledningen är vinstchansen hög.

Bästa draget idag måste ju vara Lilla Tribut i V65-4, har varit en helt annan häst med jänkarvagn och till den låga procenten är den högintressant!

heddari 2014-06-06 12:47

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-06-06
Bana: Östersund
Spelform: V65, omg. 118

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4, 5
2 2, 7
3 1, 3, 8
4 2, 4, 5, 9
5 5, 8
6 10 Alfas da Vinci

Vadet gäller startnummer

144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr

AndyMart 2014-06-06 13:28

Nu tycker jag att V65an börjar bli klar.. :D

Ser ut så här just nu:

1-2-(3)-5-7-10-(12)
7 Officer C.D
3-5-8
(1)-(2)-(3)-(4)-(5)-(6)-7-8-(9)-10-11-12
4-5
10 Alfas Da Vinci

Minst en parentesvinnare.

Kostar 354 kr.

robfri 2014-06-06 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 347253)
Bästa spiken idag är Alfas Da Vinci som är snäppet bättre än dagens motståndare på den långa distansen.

Lillspiken får bli Officer C.D som inte möter allt för tufft motstånd och troligen körs i ledning. Från ledningen är vinstchansen hög.

Bästa draget idag måste ju vara Lilla Tribut i V65-4, har varit en helt annan häst med jänkarvagn och till den låga procenten är den högintressant!

Jag tror On Hold är snabbare från start, kommer sändas till ledning. Även om Alfas är en bra häst tror jag inte den tar ner On Hold från ledning. Jag låser loppet på On Hold & Kadett C.D.

AndyMart 2014-06-06 15:04

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 347288)
Jag tror On Hold är snabbare från start, kommer sändas till ledning. Även om Alfas är en bra häst tror jag inte den tar ner On Hold från ledning. Jag låser loppet på On Hold & Kadett C.D.

Vet ej om Magnus vågar trycka iväg On Hold, den hoppar väldigt ofta. Tror den kan hoppa idag igen då den sällan gör flera bra insatser på raken p.g.a. sina galopper.

robfri 2014-06-06 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 347319)
Vet ej om Magnus vågar trycka iväg On Hold, den hoppar väldigt ofta. Tror den kan hoppa idag igen då den sällan gör flera bra insatser på raken p.g.a. sina galopper.

Så är det, han kan inte ladda direkt på "kör", men känns som Alfas är långsammare trots det från start, & med spår innanför gäller det ju mest för Magnus att hålla ut Lövgren första 100, sedan är On Hold stabil & det går att ladda framåt.

AndyMart 2014-06-06 16:08

Skulle väl tippa på att de är ungefär lika slöa ut från volten, håller inte med om att Lövgrens är den något långsammare. På grund av hästarna slöhet tror jag Erik tar sig förbi On Hold direkt i starten med Rombo Di Cannone vilket gör att Alfas kommer före direkt. Är dock inte uppgiven även om Alfas blir utsvarad av On Hold och därmed tvingas att trava utvändigt om On Hold då jag vet hur bra Alfas Da Vinci är!

Alanya 2014-06-06 16:20

Blended Scotchs hiskeliga avslutning såg ju ALLA senast, MEN! som nån nämnde är det ingen direkt sprinter! Vart hamnar hon?! 3-utv, 4-utv??Det borde bli svårt att plocka längder...

Di Leva Käll tycker jag inte imponerade trots att hon "ramlade undan" senast efter att med all tur i världens hjälp fått ledning då först She Loves You F.I felade i ledningen och sedan därefter M.T Harmony i samma position.... Samma balans nu varpå den "explosiva" snartsnabbheten inte finns där och härifrån hamnar hon åt råttorna!!

NEJ!, Detta känns upplagt för snabb revanch för She Loves You F.I!! Som jag ser det så är det "spetsgaranti"!! Med intrycket näst senast (Vi "glömmer" senast då hon rullade över och tar det för en tillfällighet) på näthinnan då hon var grym bakom Elitoppstrean Delicous U.S har jag mycket svårt att se henne lägga detta från ledningen!!

Efter startrusningen är jag helt inne på att det kommer gå långsamt den andra femhundringen för VEM!? vill ha dödens här!??! Jag ser då ingen!! Sedan måste det bli mkt svårt att plocka längder på henne!

STORFAVORIT i Stoeliten under Elitloppshelgen senast, och nu bara tredjehandare med klart likvärdiga, ja om inte bättre förutsättningar!? Nej givet att spika på rubbet för min del!

finkel 2014-06-06 16:25

Det blir nog luckor i fältet så dom flesta får nog chansen . men alfas är nog hårdast till slut

putte64 2014-06-06 16:35

BS är som bäst medelsnabb ut, men hon tar sig garanterat förbi snigeln Deal or no deal, luktar 3e ut vilket är rätt bra tycker jag.

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 347334)
Blended Scotchs hiskeliga avslutning såg ju ALLA senast, MEN! som nån nämnde är det ingen direkt sprinter! Vart hamnar hon?! 3-utv, 4-utv??Det borde bli svårt att plocka längder...

Di Leva Käll tycker jag inte imponerade trots att hon "ramlade undan" senast efter att med all tur i världens hjälp fått ledning då först She Loves You F.I felade i ledningen och sedan därefter M.T Harmony i samma position.... Samma balans nu varpå den "explosiva" snartsnabbheten inte finns där och härifrån hamnar hon åt råttorna!!

NEJ!, Detta känns upplagt för snabb revanch för She Loves You F.I!! Som jag ser det så är det "spetsgaranti"!! Med intrycket näst senast (Vi "glömmer" senast då hon rullade över och tar det för en tillfällighet) på näthinnan då hon var grym bakom Elitoppstrean Delicous U.S har jag mycket svårt att se henne lägga detta från ledningen!!

Efter startrusningen är jag helt inne på att det kommer gå långsamt den andra femhundringen för VEM!? vill ha dödens här!??! Jag ser då ingen!! Sedan måste det bli mkt svårt att plocka längder på henne!

STORFAVORIT i Stoeliten under Elitloppshelgen senast, och nu bara tredjehandare med klart likvärdiga, ja om inte bättre förutsättningar!? Nej givet att spika på rubbet för min del!


AndyMart 2014-06-06 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 347334)
Blended Scotchs hiskeliga avslutning såg ju ALLA senast, MEN! som nån nämnde är det ingen direkt sprinter! Vart hamnar hon?! 3-utv, 4-utv??Det borde bli svårt att plocka längder...

Di Leva Käll tycker jag inte imponerade trots att hon "ramlade undan" senast efter att med all tur i världens hjälp fått ledning då först She Loves You F.I felade i ledningen och sedan därefter M.T Harmony i samma position.... Samma balans nu varpå den "explosiva" snartsnabbheten inte finns där och härifrån hamnar hon åt råttorna!!

NEJ!, Detta känns upplagt för snabb revanch för She Loves You F.I!! Som jag ser det så är det "spetsgaranti"!! Med intrycket näst senast (Vi "glömmer" senast då hon rullade över och tar det för en tillfällighet) på näthinnan då hon var grym bakom Elitoppstrean Delicous U.S har jag mycket svårt att se henne lägga detta från ledningen!!

Efter startrusningen är jag helt inne på att det kommer gå långsamt den andra femhundringen för VEM!? vill ha dödens här!??! Jag ser då ingen!! Sedan måste det bli mkt svårt att plocka längder på henne!

STORFAVORIT i Stoeliten under Elitloppshelgen senast, och nu bara tredjehandare med klart likvärdiga, ja om inte bättre förutsättningar!? Nej givet att spika på rubbet för min del!

Var också inne på att spika men spik i de två sista loppen tycker jag är helt värdelöst, och är helt hundra på att spika Alfas så där blir det ingen ändring. Därför blev det lås med BS istället.

Alanya 2014-06-06 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 347346)
BS är som bäst medelsnabb ut, men hon tar sig garanterat förbi snigeln Deal or no deal, luktar 3e ut vilket är rätt bra tycker jag.

Visst är 3-ytter okej, men är som nämnt helt inne på en långsam andra femhundring, sedan går undan utav helvete sista 300-400 och även om Blended avslutar rykande är jag inne på att det blir svårt att plocka de längderna...

Tycker löpningsscenariot här är rätt "lätt" att räkna på. Kanske inte exakt, men på ett ungefär hur det blir kört. Di Leva är KRAFTIGT överspelad den här gången och jag ser Blended som enda tänkbara utmanare till S.L.Y... Tvillingoddsen också intressant, om Di Leva överspelas även där.

Med (i skrivande stund) 36% på Blended och 20% på S-L-Y har jag inga direkta problem att ta ställning dock... V65-Spelet ser faktiskt intressant ut överlag ikväll!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved