![]() |
Hallsta Lotus ser fin ut i värmningen med jänkarvagnen. Får bli ett tvillinglir här, rak tvilling 5-7 x 50 kr.
Tror Tekno Odin vinner, får väl hoppas Hallsta kniper andraplatsen. |
Hallsta lotus har ingen chans idag... finns bara en vinnare Tekno Odin
|
Hoppas på Tekno Odin då det är min favorithäst. Skönt att få höra infon om han där i TV:n nu.
|
Höll mest koll på Erik, tyckte Nescafe fick en ganska vilsam löpning i tredje ut och rygg fram tills det bara var att köra rakt fram. Måste ha sett fel i okoncentrationen! Tycker ändå den var sämre än väntat...
Nya tag! Vinnare och Plats 250 kr 1 Gylden Balder Tvilling U: 1 Gylden Balder Bakom: 2 5 6 7 11 x 100 kr |
Citat:
Fan avstod jag trio för??? |
:popcorn:
Citat:
Jag tar fram skämskudden |
Fan, på Neslands loke...
|
aj då den hade man ju men detta innebär att bägge mina A-hästar i första 2 torskat.. blir till att sitta med 3 spikar nu då. Goop se nu till att vinna 6:e
|
Citat:
|
Sexiiiiigt kört av kusken på tekno odin
|
Citat:
|
Man är alltid lika lurad av kallbloden"!:idiot:
Lättare tippa ponnylopp.:omfg: |
Lopp 7 Sweden Cup norska varianten.
I am the Answer måste ju bara vara en garantiplats till 1.75 och bra vinnarspel till 5.50. Borde ju rimligtvis ta spets lätt. |
Tekno Odin såg exakt likadan ut som förra gången på Solvalla, låt hästen vila nu för fasen..
Helt formlös ju. |
Men vafan händer. Var helt säker att jag hade med Roibos men har tydligen inte med den. Vilken sopa man är. Fan. Black såklart igen
|