![]() |
Citat:
|
Testar en spiklös V4a med
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-12 Bana: Åby, omg. 30 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 6, 9 2 4, 5 3 3, 4, 5, 8 4 2, 3, 5, 11 Vadet gäller startnummer 128 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 256,00 kr |
Efter 500 meter i loppet kunde jag fortfarande spela vinnare/plats. Detta har min polares farsa uppmärksammat massvis med gånger (han är en storspelare). Det känns extremt fel att spelen inte låses exakt vid start.
|
Spelar vinnare på RAJAH
|
Citat:
Jag har provat spela när bilen rullar och inte släppt fältet och inte ens lyckats med det... |
Citat:
|
Citat:
|
Jag försökte inte spela idag men tog väldigt lång tid innan det stängdes.
|
Citat:
|
Citat:
Men om det är sant och upprepas måste statens kontrollant stänga spelet för ATG. Spelsäkerheten måste garanteras. |
Citat:
|
Hoppsan hade satt 2-3 krav-hästar att vinna så blir torsk om storfavoriten vinner nästa. Blir ju ändå bara insatsen tillbaka då så gör ju inget. Blir ju hejdlös galopp för Björn ändå så ska det sjöas på tvillingen också :moneybag:
|
Citat:
|
Jag har tidigare spelat efter spelstopp som jag säger. Och polarens farsa har gjort detta många gånger. Det funkar inte alltid men emellanåt, allt mer än en gång är för dåligt.
|
Lägg ner voltstart, bara massa jävla problem.
|
Härligt, för varje omstart i volt brukar favoritens chanser minska betydligt!
|
dubbeldrag....
|
usch att det ska behöva bli så många omstarter på voltstart
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
nån som vet hur man bäst förvaltar en AGGMOKK?
|
Äggmök. Länge sedan jag hörde det ordet ;)
:cheers: |
lär väl fortsätta med bara favorit segrar så får bli denna Dubbel idag
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-12 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 325 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5 2 3 Food Money Vadet gäller startnummer 2 x 115,00 kr Totalt: 230,00 kr Kvittonummer: blir väl bara lite kaffepengar men bättre än inget i så fall |
Citat:
|
Nu gäller det att SJÖA obegränsat inte bara på pappret:clap:
|
:smoke:inte äggmök utan AGGMOKK det är stor skillnad
|
DD: 5-2!
|
Citat:
Därför bojkottar jag allt vp-spel hos atg. Vet att detta låter helt sjukt , men jag har varit med om så mkt stora oddsförändringar och som regel är att vinnaren går ner i odds så jag är 99 procent säker att nån kan "fuska" |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-06-12 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 325 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5 2 4 Sponsor Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 474C 1A09 4338 1001 |
Citat:
|
Citat:
Nu kör jag Valkyria mot Online på dubbeln. Plats på Online. Jag är för trött för att lira idag egentligen, men hade ju bestämt detta lir på förhand (Online):sleep: |
dd: 4-4
|
Kasst värde på Valkyria, sårbar med skor och kort distans. Ser det som osannolikt att både Takter och Goop ska vika sig mot en favorit i spetsstrid även om det är på Åby.
2,4 3,4,10,11 |
det där hade man ju inte räknat med
|
Men puuuh....
http://piclair.com/data/svh69.jpg En rak med... http://piclair.com/data/1dfbn.jpg Nu ska jag servera gubben en smarrig räkmacka. :cheers: |
Segt att Dominator vann annars hade det kunnat vara lite intressant på v4an.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/zd7x7.jpg |