![]() |
YEEEEES!!! OPTIMALT!!!
|
Fan nu blire feta pengar till herr daauuuuuub
|
Roliga ni är, har ni redan börjat hurra :D
|
Nu dunka tvilling i DD1 (1-7) och sedan vända lappen på 5-10 i DD2!
|
Citat:
Och jag som vanligt, Spelar på fel vinnare av de två jag trodde på.. Trodde det skulle bli tvärtom i mål men borde även spelat en tvilling. :) |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-06-13 Bana: Åmål, omg. 5 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 2 Walk With Me Vadet gäller startnummer 1 x 250,00 kr Totalt: 250,00 kr Kvittonummer: 2568 BF2B 4738 9405 |
Citat:
Brukar falla hårdare om man tar ut allt i förskott. :cheers: |
Trodde det skulle bli pisslätt i dag. Offrade hela 10 kronor. Känns onödigt att spela för så lite och bara för 6 rätt i efterhand. Tänkte hämta ett par lax att spela för i morgon men icke.
Registrerat spel Datum: Fredag 2014-06-13 Bana: Bollnäs Spelform: V64, omg. 113 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 3, 4 2 3 Digital Photo 3 1 Cadabra Transs R. 4 6 Trippa Undan 5 7 Remo Gas* 6 2, 5, 8, 9, 10 Vadet gäller startnummer 10 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: CFA6 1F41 4954 1045 |
Citat:
Mycket stor chans i nästa lopp att Remo Gas bara vinner.. Gick i mål som etta med full fart... Borde bara vinna... |
Jo iofs, men ja hoppas på doob, även fast ja lirat dd2 utan 10an , enkelrad är riispekt
|
Jag kan ta en smäll Helge! ;)
Enda gången jag blir upprörd är när precis allt körs, går och blir fel! Har varit inne i en sådan period ett tag men hoppas på vändning nu! :evilgrin39: |
Nu tvilling 1-7 x en del
plus 7-9 lite mindre! Kommer vända betydande del av förmodad vinst på 5-10 i sista! PS. Trist med favoriter på Åmål där jag såklart garderade massivt... |
Citat:
Var riktigt nära! |
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Fick bli en rak dubbel 7 - 8
och DD.. 1: 5,6 2: 8 God tur! |
You Bet Hornline så blir det fem femmor i alla fall.
|
9an var tyvärr urusel pilkast :( men ofta så på en 40 oddsare, nya tag!
|
Ofattbart att tvillingen kunde ge över 4ggr! Stod ju klassblandning och spets/rygg ledaren i programmet. Synd man inte kollade oddsen förrän loppet gått igång dock.
|
Citat:
"Nya" live killen Oskar Westberg, gjorde det bra i inför snacket på liven till Åmål. Prickat rubbet på få hästar, har so far haft det väldigt klart för sig. Kul, unnar han extra mycket framgång i sina framträdanden i liven då vi lirar V75 tillsammans ihop. ;) |
Citat:
Talar bara utifrån mig själv, och jag skulle aldrig våga ta ut saker i förtid. Men klart att det ser ljust ut för dig ikväll :cheers: |
Ser bra ut på fina pengar nu! Hur jag kan missa V6 är obegripligt men jag lirade den raden tidigt... Tyvärr...
|
håller tummarna doob.. lycka till
|
Tur att det inte gäller några större pengar men skulle David Sisu sprattla in då blir jag förbannad och slänger ut datorn.
|
Citat:
Minns kompisen som hade gjort något liknade innan jag lärde känna honom.. Han var på Jägers och satte 11 av 12 vinnare och bjöd de andra på dricka.. Eftersom jag kännt honom i drygt 20 år, Så är detta lite tidigare.. |
Alla håller tummarna för doobs flerisar nu!
Vill inte ställa till det genom att gratta redan nu ;) :cheers: |
Citat:
Borde ju spelat tvilling...Brukar vara rätt bra odds.. red/ Fast denna gång trodde jag det inte var lönt att ens kolla.. :( |
Doob hoppas att Lindys J Boy vinner i sista !!
Håller tummarna för din framgång. |
Citat:
|
Ja Heja. Kul att glädjas åt någon som lyckas när man failar helt själv. 9an ska jobbas in hårt
|
Citat:
|
Citat:
|
:clap::clap::clap::clap:
|
:clap: Grattis DOOB!
|
GRATTIS DOOBIDOO
|
GRATTIS doob!!!!!!!!!!
Fan så snyggt och roligt! :drunk: |
Snyggt Doob!!!!
och Grattis!! |
Vad sysslar Kajsa med? Stallet ligger lågt med favoriten och hon har en spetsälskande häst och så släpper hon!!!!!! Jävla hjärnsläpp modell större. Fyfan...
|
grattis doob .. snygg
|
Grattis förfan, men dom lägger sig platt när 10an kommer för att överta , gasa Kajsa fitt så vinner 8an ;)
|