![]() |
Det såg ut som att månprinsen hade rätt mycket kvar!
|
Fyfan vad värdelös styrning av Witasp. VARFÖR kör man undan när det inte finns någonting där ute?
|
Citat:
|
Citat:
Vissa blir bara äldre utan förmåga att ta till sig den blick för loppkörning, som vi staketkuskar förväntar oss!:cheers: |
Citat:
|
Var ju en säker seger för Snow Breeze W.F, skönt att sätta de två inledande spikarna
|
Citat:
|
Nu måste det smälla lite på V6!
|
Jobbar in 10 krs bomben på tv´n!
Colombia 2 Elfenbenskusten 1 Uruguay 1 England 0 1 2 3 Japan 1 2 3 4 Grekland 0 1 2 Gör en balja nu Suarez!! Skulle smaka smultron till natten! |
Citat:
|
Citat:
På sistone har jag spelat 2 st småsystem på V5. Solänget senast gav över 2000 på 18rader och så nu detta!!! Tackarrr, som du brukar uttrycka dig!:D |
Fasiken, vad jag hatar norsk Rikstotos hemsida - skulle spela plats på nummer två i lopp 4 nyss - men, det blev vinnare, så jag var tvungen att dubbla men platse, såklart - jaja, jag är ett klantarsel, men fick pengarna tillbaks - och som grädde på moset spelade jag ingen tvilling, som gav häftiga 17 ggr fläsket - surt!
:claps: |
Citat:
Colombia 2 :lol:Elfenbenskusten 1 Uruguay 0 2 3 England 0 2 3 Japan 1 2 Grekland 01 2 3 Hoppas någon av oss klarar det in i kaklet!!1 |
Halvt efterhandare men slängde in denna V64 tidigare idag;
9 Månprinsen A.M 7 Snow Breeze W.F 13 Ariel Boko 3-10 6 Nahar 3-4-5-6 x 50 = 400 kr. Med Ariel nu är den intressant! |
Citat:
|