![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
De blev så här tillslut
1-5 2-2,4,5,9,10 3-8,13 4-6,9,12 5-4 6-1,3,4,5,7,8 7-1,2,3,4,5,7,9 Så får se vad som händer |
Om det är Berghs dag idag så ska jag inte missa att casha in :evilgrin39:
http://s17.postimg.org/akss9a1qj/kvitto.jpg |
Sitter inte Stall Pekka Korpi på leken i andra nu...? Tar spets med Artic Model och släpper till Faschion Duo och sedan skall det till en riktigt bra kuse för att slå denne från en löpning i andraspår...
Nja, här liras Pekka/Jorma och Fashion Duo - SSSÖÖÖRRRR, JORMA!!! :moneybag: |
Testar tvilling med Littlemissunshine
|
Kunde man ju ha räknat ut, men den hamnade som första reserv hos oss.
|
Citat:
:hattenav: |
Citat:
En bra analys var det, men när man inte är i flytet så lyckas man schabbla bort ALLT!!! Hade vinnare till 6.5 på Bet365 på Fashion. Tvilling på Fashion och Soshong. Så inte en krona in... Bra jobbat, Pilkast! :skamsen: |
Och hur fasiken kan kommentatorn ge överbetyg till Fashion Duo?! Normalt sett vinner han detta lopp 9/10 efter hur detta blir kört... Nu "bara" tvåa efter att ha fått bestämma precis ALLT!!!
Djävla sopa, till kommentator! |
Vad hände? Kapade Littlemissunshine benen på Electric I? Hästen såg ju läckert laddad ut? Plats upp i rök för Haugstad?? Surt, i så fall...:sad:
|
f-n den trodde jag inte alls på, men lever på polarens andelstrav. Han lyckades pricka in den.. får bli en V5 nu när man sprack på V7
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-06-28 Bana: Bergsåker, omg. 27 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 7, 8, 9, 10, 12, 13 2 2, 7 3 6 Octopus 4 1, 3, 5 5 1, 2, 4, 5, 7, 9 Vadet gäller startnummer 216 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 216,00 kr Kvittonummer: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nope! Kom nyss hem så tanke och handling har inte ännu samma våglängd, hehe... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Kör V/P på min favorithäst Canaka B.F även om jag tror det blir svårt för henne att vinna nästa men va f-n är hon en av favorithästarna så måste man ju
|
Kadetten ser smällfin ut! Spik på såväl V75 som V5.
|
Jag protesterar mot "liven". Marcus heter väl Schön, inte Kön???
Damma av dom nu Ed You!:KO: Lysande kuskinsats! |
BerghvVar inte ett dugg intresserad av det här loppet. Det kunde de ha sagt i intervjuerna på förhand.
|
Vilken start Ed You fick, grymt kört av Jansson. 'Hans dag idag
|
Så här blev V5 an
1) 10,12 2) 2,3,7,9,11,12 3) 6 4) 1,3,4,5,7 5) 1,2,4,5,7 300:- Lycka till! :thumbup: |
Detta blir en "stolpeut-dag"... Spelade Quid Pro Quo här som vinnare, såklart och Ariel Boko, plats - tror Bergharn förstörde för mig här sista 2-300 metrarna genom att köra lite småfult och smånöta/gnaga sig ut, lite Suarezstyle där... Inte lika uppenbart, dock, hehe...
:no: |
Citat:
|
Citat:
|
Håkan K. måste ha lämnat klartecken på 12:an som är så nedspelad från 12:e-spår mot kanonmotstånd...
|
Varför gick inte bergh ut???
|
Såja! Äntligen!
|
maxflyt för andra gången i rad för bandit o bergh. Lättförtjänta pengar för ägarna
|
Hur fan kan tommy enberg fått licens?
Och vem vill betala för det där? |
Klasstyrning av Bergh och vinsten kom som ett brev på posten...
... Varför ska Roger Nilsson invändigt och gröta?! Raz såg helt makalös ut och den fångas nästa gång om en mer optimistisk inställning intas ifrån kuskhåll...:ful: |
Citat:
|
Citat:
Sätt hästen i rygg, är ju en mil till 3e häst |
de frågade veijo vad de skulle ha frågat förra veckan. tycker du att du ha lika bra häst som favoriten?:) kanske de gjorde förresten med jag missade det i alla fall...
|
Citat:
|
Grymt snygga hjul på Vendis sulky...! Kanon...
:clap: |
Citat:
|
Härlig "DD" jag fick in på Bet365. En parlay med Dragoon Tooma mot Vendi och Long Night till 3.00/Bandit Hornline mot Thrust launcher/Maverick Man till 2.60 = 7.80...
:clap: |