![]() |
Bandit Hornline startar ju både idag och på torsdag, vad tänker vi om det?
|
Citat:
|
Citat:
|
Vem är bäst av Korpis i avd II? Arctic eller Fashion?:sweatdrop:
|
Att spika Souchong ser jag som chansartat. Stentuffa hästar emot, framförallt 5 Fashion Duo. Når Jorma ledningen slår ingen den hästen.
|
Vill minnas att jag läste att Korpi håller Fashion högre. Sen så lär dessutom Artic bli över då den inte är speciellt snabb ut, eller inte tillräckligt iaf.
|
Citat:
|
V75-1: Alla tjoar om Jeppas Maxi, men B.B.S Pelleshan då?
V75-2: Är Caviar Sisu inte en häst som smitit under spelarradarn och är med på målfotot? V75-3: Ariel Boko, hemmaplan, gryende form, får allt serverat? V75-4: Kan man ha bättre form än den som Bartender In har? V75-5: Är det inte efter att ha bränt med några chanser som Bergh brukar åka ut och vinna från spår 12? Tresor d'Inverne har ju form i alla fall. V75-6: Global Rebel vet jag inte riktigt vad han gjort för ont för att glömmas bort så här? V75-7: Är inte det här ett ganska typiskt Björn Goop-lopp? Ganska öppet, och med en bra häst (You Talking To Me) från innerspår... |
Om någon är intresserad så spikar Spelvärde.se i V75-1 & 3 på de matematiska systemen och på reducerade så spikar dom endast Ed You i V75-3. V75-1 kan alla lista ut spiken.
|
Citat:
|
Bergsåker
Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 5, 12 2 2, 8, 11 3 7, 9, 10 4 1, 5, 7, 10 5 4 A.Hannibal (6, 3) 6 1, 9 7 5 Betterthancheckers* (1, 4) |
Är det någon som har "Vi Tippas Senaste nytt"?
|
Citat:
|
Arctic Model är startsnabb, men om den kan hålla ut Caviar Sisu är lite osäkert.
Citat:
|
Citat:
|