![]() |
Wohoo sicken jäkla SMÄLL :cheers:
|
Mycket stark insats av vinnaren...!
|
|
Spik på Dernier nu!
Hoppas! |
Citat:
Jag lyckades ej att lämna in V4 heller. Avancerat köra Joker på ATG idag. Tur var det, för Daydream R blev jag besviken på som 3:a senast.:D Jag lirar 15 Felicia V.E. 50/50, då ny regi och "spring" på bakvolten... |
Citat:
Ja V&P på Rapida rakt ned i fickan :clap: Och oja jag är gärna med på lite V&P en stund här ikväll :drunk: |
Var helt rätt på det på både V75 och dubbeln idag men bara att konstatera att jag är helt ute och cyklar nu på kvällen. Ja, tur det är VM!
|
Citat:
|
Nu vann väl 1?!
|
Nå, Rickart... vann jag?
|
Nummer 1 vann, lätt!
|
1 vann!
Tyckte Admir Z sade nåt om att skor inte gör någon skillnad för Dernier Viking. Nu fick vi väl svaret..? Hade väl kommit fram till dödens utan problem om den gör om samma lopp som sist... Eller så beror det på kusken..?? ;) |
Citat:
|
Tv 1-15. Skönt
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-06-28 Bana: Vaggeryd, omg. 4 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 3, 6, 8, 9, 12, 13, 15 U-hästar: 8, 15 Vadet gäller startnummer 13 x 5,00 kr Totalt: 65,00 kr Kvittonummer: XXX0 7XX5 B2D2 104X:clap: Fast 15 först hade gett 500 i vinst på vinnare. |
Citat:
Så 1 var given. Lätt att säga såhär i efterhandare men ändå :) |
Max Bob torde ha bra chans nu... Om laddning!
|
Tackar! Vinner stenströmer nästa!?
|
Citat:
Givet platsspel!:KO: |
Jag vill se en felfri Comeonhill. Men är väl galen som vanligt.
|
Citat:
"Han återkommer här efter en lång "vinterträning" som dessutom innehållit en operation i ett bakben som han har haft lite problem med hela sin karriär. Han känns ännu finare nu och vi är faktiskt extremt nöjda med honom för dagen. Han fick knalla 18/2000m för tio dagar sen och han var stark på det. Han kommer göra ett bra lopp och även om motståndet är bra så har han toppchans här. Det blir barfota runt om direkt." |
Citat:
|
TJOHO!!! :clap: Fast trodde det handlade om en 20-oddsare...
Datum: Lördag 2014-06-28 Bana: Vaggeryd, omg. 4 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 1 Ohana S.M. Vadet gäller startnummer 1 x 300,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: En Zacke på läget Utbetalt: 9 114,00 kr |
Citat:
ÄNTLIGEN!!! Snyggt att klara den i trav Admir :cheers: |
Citat:
Där fick du tyst på oss hehe :cheers: Grattis för vanlighetens skull! |
Datum: Lördag 2014-06-28
Bana: Vaggeryd, omg. 4 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 1 Ohana S.M. Vadet gäller startnummer 1 x 400,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: 1B8U... |
Leif Loket Olsson AB hehe
|
Citat:
|
1-9 tv sista
|
Citat:
Mött bra hästar i Tyskland.. bla Chapeau som Erik vann med försöket till Tysk Travderby. :cheers: |
|
Citat:
:cheers: Tyroler sen på det! |
Citat:
Naturlich kommt so ein Tiroler :clap::clap::clap: https://www.youtube.com/watch?v=nbfZ49pUCXQ |
Citat:
Fast 5 sketna på V65 iaf... :( |
Citat:
|
Citat:
Dernier heroisk i spåren, borde räknat ut den skulle bli hängande i spåren. Kvällens roliga Comeonhill, hoppas vi får se den fortsätta fungera nu. Habito enkelt. Den kommer vi få se vinna fler lopp. Daydream Rapida, mycket bra, Tiger Elkkär ng, hoppas lika bortglömd då. Bra kväll, trots V65 sprack. :cheers: |
Citat:
|
Vilken fin utdelning på V65! Så bra betalt på den raden!
|
För böveln, vilken kass skärpa på hästarna i provstarten hela tiden... USEL PRODUKTION!
Nu Robin gäller det! Attackera i näst sista sväng och låt hästen löpa ut fullt ut hela vägen! Då borde det vara klart i det här gänget! Registrerat spel Datum: Lördag 2014-06-28 Bana: Vaggeryd, omg. 4 Lopp: 9 Spelform: Vinnare & plats Hästar: 12 Queen Goutier Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: XXX4 FXXB 3CF4 124X :KO: Ha! F Perssons gamla träning, nyss avslutade, vann istället... |