Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 HAGMYREN jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20905-v64-hagmyren-jackpot/)

Helge 2014-06-30 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 353217)
Ser nu att hästen gav 1,00 för ett tag sen. Herregud vad sjukt. Streckad på 91% ikväll.

Underbart! Borde vara 100%. Vilka jultomtar är dom resterande 9%?

Känns som att stoppa in ett varmblod bland kallisarna.
Speedar 1.17 i 500, avslutar varvet på 1.19.8 i hällregn.

Bara att njuta av sporten ♥

Hoppas fint väder, bra bana så nytt världsrekord igen.

putte64 2014-06-30 17:14

4-åriga kallblod är fortfarande unghästar, det fungerar inte alls som för varmbloden.
Ändå har hästen gått 21 !!!
Vi pratar om ett sto som redan nu skulle klara sig i världseliten, bland hingstar.
Om kusken vill, vinner den loppet med 100m, men det finns ingen anledning till det.

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 353217)
Ser nu att hästen gav 1,00 för ett tag sen. Herregud vad sjukt. Streckad på 91% ikväll.

AndyMart 2014-06-30 17:17

Tänker spela två olika system idag, en flerkupong och en vanlig via ATG Live. Återkommer med systemen senare. :D

Hoppas på världsrekord av Lannem Silje idag, hur är vädret där, är det möjligt?

Kollat lite mer på V64-5 och jag tycker det är lite vanskligt att spika Unogaren trots allt. Berghs fransmän funkar ju inte alltid och om Uffe Ohlsson är mer vaken med sin Royal Apanage och kör fram tidigare blir den svår att slå. Barfotakörningen senast slog fel och vanlig balans idag, ett lås känns stabilast!

Bästa spikarna Lannem Silje och K.A. Priol!

Kyodai 2014-06-30 17:26

På dd spikas 4 Victor Ruda mot 5-6

legolasse 2014-06-30 17:28

Dagens bjudodds!

V64 4) 4 Svall Clara! 55/8,5 Bet 365

Satt fast med rubbet kvar och hade högst troligt vunnit med lucka. Visad toppform, bra läge och ganska snabb ut borgar för bra resa. Har gått jämt med 11 Essis Lille Alfred förvisso i augusti men samtidigt har SC nu 20 meter tillgodo. Favoriten 9 K.A Priol håller jag jämnbra med 11 och på Hagmyren gynnas de där framme vilket ökar chansen för SC. Hade varit nöjd med 5ggr på plats för SC och tror stenhårt på minst topp 3. Men med flyt kan de vinna och 55 är taget till lite mindre insats.

mackpeter 2014-06-30 17:32

Jackpot. Bara 6 rätt som gäller. Sanslös favoritomgång.

1) 2,10
2) 2,7,9,11
3) 5
4) 9
5) 9
6) 6

Kostar 8:-. Fleris. Endast 6 rätt. Lycka till!::thumbup:popcorn:

legolasse 2014-06-30 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 353223)
Tänker spela två olika system idag, en flerkupong och en vanlig via ATG Live. Återkommer med systemen senare. :D

Hoppas på världsrekord av Lannem Silje idag, hur är vädret där, är det möjligt?

Kollat lite mer på V64-5 och jag tycker det är lite vanskligt att spika Unogaren trots allt. Berghs fransmän funkar ju inte alltid och om Uffe Ohlsson är mer vaken med sin Royal Apanage och kör fram tidigare blir den svår att slå. Barfotakörningen senast slog fel och vanlig balans idag, ett lås känns stabilast!

Bästa spikarna Lannem Silje och K.A. Priol!

Tycker inte du ska byta spik. Tänker mer så att drevet lite går mot att gardera Unogaren. Den har trots all inte behövt visa hela sin kapacitet och spår 12 på värsta motbudet som endast går i dödens eller spets rimmar illa. Nu är den inte anmäld barfota än och det skulle i så fall vara ett skäl att dra öronen åt sig och gardera.

Kyodai 2014-06-30 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av legolasse (Inlägg 353228)

Satt fast med rubbet kvar och hade högst troligt vunnit med lucka. Visad toppform, bra läge och ganska snabb ut borgar för bra resa. Har gått jämt med 11 Essis Lille Alfred förvisso i augusti men samtidigt har SC nu 20 meter tillgodo. Favoriten 9 K.A Priol håller jag jämnbra med 11 och på Hagmyren gynnas de där framme vilket ökar chansen för SC. Hade varit nöjd med 5ggr på plats för SC och tror stenhårt på minst topp 3. Men med flyt kan de vinna och 55 är taget till lite mindre insats.

Tack - ser bra ut och plats liras till galet odds.

Helge 2014-06-30 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av legolasse (Inlägg 353228)

Misstänker det är TT's drag?

http://piclair.com/data/y3s8d.jpg

Voltstart 2014-06-30 17:45

Dagens seriösa platsspel:

Här handlar det om att prova när oddset högst troligt blir väl tilltaget. Igår lirade jag på bra träningsrapporter och fördelaktigt läge(1. X. Factor... sjönk till 1,7.)

Idag ska jag lira på gamla iakttagelser.

Dagens drag bottnar sig i att hästen radade upp ett antal starka avslutningar på rad innan flera formlösa starter tog vid... vilket ledde till långt uppehåll. I december skedde senaste starten vilket normalt är ett varningstecken i sig, men också en oddshöjande faktor, troligen.

Hästen jag avser är nr 10 Zlicemenice i lopp 5 på Rättvik. Spår 10 auto känns som ett helt okej spår när platsresultat eftersträvas. Motståndarna känns som ett ljummet gäng och vid minsta visad form och rimligt löpningsförlopp har jag förhoppningar...:)

AndyMart 2014-06-30 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av legolasse (Inlägg 353231)
Tycker inte du ska byta spik. Tänker mer så att drevet lite går mot att gardera Unogaren. Den har trots all inte behövt visa hela sin kapacitet och spår 12 på värsta motbudet som endast går i dödens eller spets rimmar illa. Nu är den inte anmäld barfota än och det skulle i så fall vara ett skäl att dra öronen åt sig och gardera.

Har inte bytt spik.

Spår 12 är visserligen sämre än spår 9 men inte mycket sämre. Hamnar kanske ett eller två hack längre bak. Kör Ohlsson innan Eriksson är det fördel Apanage, och det är det jag är rädd för. Därav väljer jag att plocka med Royal Apanage också, dessutom går den med vanlig balans idag eftersom barfotabalansen inte slog väl ut senast och med sin vanliga balans har den varit bra.

legolasse 2014-06-30 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 353234)

Det är möjligt men vet inte själv då de enda gångerna jag läser TT är när du postar deras tips här på forumet. :):thumbup:

Men nu varnade de på lajven för den så lär inte bli lika spelbar på ATG. I alla fall på V/P.

Trinity 2014-06-30 17:58

Ett litet ett......spelad som V6
1: 8
2: 11
3: 5
4: 5,9
5: 2,11
6: 6

Lycka till!

Helge 2014-06-30 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av legolasse (Inlägg 353239)
Det är möjligt men vet inte själv då de enda gångerna jag läser TT är när du postar deras tips här på forumet. :):thumbup:

Men nu varnade de på lajven för den så lär inte bli lika spelbar på ATG. I alla fall på V/P.

Står ju finast inne på proppen, som dom hänvisade till. Inte läst TT idag eller på länge mer än till V75.

Tog en dump tidigare på det loppet och noterade detta redan då ;)

http://piclair.com/data/4etbi.jpg

Migge 2014-06-30 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 353234)

bet365 har 55,00 Vinnare & 7,00 Plats
Unibet har 25,00 Vinnare & 4,85 Plats

Avser oddsen kl. 18.00 & avser 4 Svall Clara