![]() |
V75-4.
Bästa hästen är 3 Augustus F. Björn Goop får säga vad han vill om 8 Nadal Broline - men från spår 8 på 1609 blir han över. Stefan Söderkvist är startsnabb. Tar ledningen och vinner, där många garderar.:popcorn: |
Citat:
|
Taget
Finns inget jag sett som får mig tro det Citat:
|
Citat:
|
Så är det, men han kan inte svara ut 2an
Citat:
|
Putte ska vi slå vad 100 sharps? Ledningen intialt...... Min spets ide heter Chosen One efter 100 meter... :p
|
Absolut :)
Men vi behöver väl inte mäta exakt 100m ? Det syns vem som tar spets, tar ettan det och släpper vinner du. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu måste han ha tur Hästen har i alla gall varit kanonbra |
Citat:
|
Ser ganska lätt ut. Många favoriter som är felspelade. Det kommer garanterat ge över 200 lax idag..
|
Citat:
V75-4 är egentligen ett svårt lopp. Bäst är enligt min mening 2,3,8,9,12. Många vill även strecka 6, som är en nervig häst. Samt 1. Jag väljer att spika 3 Augustus F.:thumbup: |
Med de förutsättningar vi har hade jag också spikat AF, om inte de sagt de svarar spets med Celebrity Lane.
Dödens är inte kul. Citat:
|
I V75-5 kommer kollektivet att strecka många. Lärlingskörda ston är svårtippat.
Ledningen tar ostreckade 7 Amina Hornline. I Kalmar 22 juni tjatade jag om 14 Västerbo Collect, som blev tvåa till 38 ggr i odds. Hon är bra och är för mig ett tidigt streck.:sleep: |
Citat:
*edit* tidigt i veckan menar jag |