![]() |
Citat:
Fast "Lill-Unte"-anhängarna har haft öppet mål idag! Gott Johan!:clap: |
Visserligen ingen favorit som vann men visst gav det riktigt bra betalt på 5 rätt ??
|
Örjan försöker inte ens vinna , hästen viskade att han ville ha ett snällt lopp. Han pissar alla som spelat på hästen i ansiktet , kör framåt direkt och lägg dig i dödens å kolla om hästen kan springa utan draghjälp tills sista 100.
Blir inte klok på han , hade det varit Åke eller ludde så hade han styrt fram direkt och iaf provat. |
Citat:
och sen är Örjan tbx i sovkostymen och går ner på plankan och sitter och sover. Den här dagen kunde gett ohyggligt mycket mer. Känns pissigt trots lite 6:or och femmor. Magic Tonight löjligt fin idag, såg dennes förra lopp då han fick spö av gamla fattiga pensionärshästar, den är ju 100 meter bättre idag, är det samma häst? |
Citat:
Men jag förstår givetvis ändå om du är lite besviken, känns ju så när man är "nära" dom stora pengarna. |
grattis dif hoppas du har tur på din sidan imor och sätter v64 med bra pengar
|
Jag hade fått 546000 med Flex, jävligt klantigt av mig!!!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-12 Bana: Årjäng Spelform: V75, omg. 34 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 10 2 3, 4, 5, 12, 13 3 1, 4, 7, 11 4 1, 9 5 1, 9 6 10 Arazi Boko 7 3, 5, 8 Vadet gäller startnummer 720 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 360,00 kr Kvittonummer: heja DIF Utbetalt: 21 410,00 kr |
Citat:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-12 Bana: Årjäng, omg. 8 Lopp: 12 Spelform: Tvilling Hästar: 4 Nebbenes Jahn* U-hästar: 4, 9 Vadet gäller startnummer 1 x 25,00 kr Totalt: 25,00 kr Kvittonummer: XXX2 8XX1 73F0 120X :yes: Nu ska jag testa Snow Angel i sista som tvillingdrag. |
Någon som ska följa med v65 på Hagmyren... Några ideer där för V65 el plats/vinnarlir?
|
Citat:
Får se om formen sitter kvar, Då jag fann vinnarna i de tre avslutande avdelningarna på V75:an. Enkelraden: 2,2,1,1 Systemet: 1: 2 2: 2,6,7,8 3: 1,3,8 4: 1 Som sagt är ett snabbt ihopsatt system. |
Citat:
Ok snyggt där för mig var Magic Tonight den som räddade dagen Satte dd och V spel tack vare den :-) Jag ska också knåpa ihop ngt snabbt till Hagmyren Lycka till! :thumbup: |
Hoppas på Snygg , Nordvanja är osäker i monten och är hårt streckad
|
Citat:
Var meningen att spela en rak dubbel som vanligt och det hade varit 10 - 5 men blev rädd för en för första gången barfotspringande Uhlan Noir.. Velade för länge, Så loppet han gå iväg, Då min Dator saggade ned sändningen och låg efter tidsmässigt. ( Blir köp av en ny Dator i morgon. ) Fast satte vinnare på Flex och på DD blev det 30 kr X 26,95 |
Citat:
Gillar Snygg som jag tidigare spikat på V75:an men är idag första gången han startar i Montè.. Har för mig att Linda är en duktig Montè kusk. Fast ett platsspel blir det, Kollade nu vad platsoddset stod i och när det står i 1,00 - 8,1 ggr så drar jag tillbaks Plånboken och satsar på något annat. Ett rent för stort gap. :( |
Pernilla Edman red Nordvanja riktigt bra. :)
|