![]() |
Citat:
|
Äntligen
Sitter och rekar som fasen.. mina drag. I första så är det Bear dancer. va uppe i Åmål och fick se hur han fungerade på riktigt. Hoppas travet håller så är det vinst.
avd 3 Mårten marje är står på tur,,, Varför inte nu, fegar kanske lås med order to fly. avd4. ?? hjälp! avd5: Att flex inte ska kunna vinna loppet vore konstigt.. kanske andra spiken. Olle som inte vunnit på 4 år!!! hade de var Björn så kanske? avd 6: Åkeeee Lindblom herregud vad fin A.Hannibal va sist. Tror inte det behövs spets för att avgöra. SPIK:) avd:7 Måla på. Känns som om vem som helst kan vinna, Kanske oasis bi!? Säkert helt ute å cyklar men ska bli jäkligt kul att vara på plats. :drunk: |
Slänger in ett system o ryggar SS
V75-1: 2.6.9.10 V75-2: 1.4.12.13 V75-3: 11 Venkatesh V75-4: 4.8.9.10 V75-5: 9 Doktor Jaros V75-6: 2.6.10 V75-7: 3.5.8.10 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nog visade Adrian att både han och hästen är mogna en sån här uppgift när dom vann storloppet i Östersund, är ju inte värre motstånd nu vad jag kan se.
|
Citat:
Själv är jag precis lika svag för breddtrav(nya benämningen för lopp med hästar som utstrålar härligt trav, men ringa kapacitet) i min geografiska region. Ofta flera lopp samma dag med gamla kämpar (hästar), som man följt under årens lopp. Följehästar som åter hamnat i lämplig omgivning, fast synnerligen ofta blir härligt bortglömda. Då försöker jag vara på plats!:moneybag::moneybag::moneybag: Apropå utstrålning och dagens V75: Venkatesh är en häst som bär kapacitet, men är väldigt ojämn när det kommer till att helt övertyga. Nu ska hästen gå på väntan och spurta sent. Hultman tror det är melodin för hästen(Vass eller Kass). Örjan i förarsätet med det upplägget, vad kan då gå fel?:ful: |
Citat:
Han brukar ju t.o.m maxa stjärnhästarna i 20000 kr-lopp så dom vinner med ett upplopp. Adrian kör idag, som att han inte vill vinna det loppet? Han kommer ladda allt för att spetsa och där kommer hästen gå tills den galopperar/tröttnar eller vinner. |
Gjorde systemet tidigare i veckan och låter det vara som det är.
Är favoritbetonat men inga av mina spikar är favoriter, Dock andrahandare. 1: 1,2,5,6,9,10,11 2: 1,3,4,5,8,11,12,13,14 3: 7 4: 4 5: 4 6: 2,10 7: 1,2,3,5,8,9,10 882 raders = 441 kr |
|
Senast Venkatesh startade var första gången han kördes på det sättet.
Han spurtade bäst av alla över upploppet, men hade inte hunnit upp vinnaren. Kör man så igen är man beroende av att det gått lite för fort så de tröttnar därframme. Lurigt med spikarna den här gången. När man tycker de bästa spikarna finns på bakspår vet man samtidigt att det kan skita sig hur mycket som helst därifrån. Citat:
|
Citat:
|