Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Rättvik 7/7 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20954-v64-raettvik-7-7-a/)

Kyodai 2014-07-07 06:14

V64 Rättvik 7/7

Funderat en del kring det avslutande loppet i V64-DD2 - matchen mellan
2 Chapeau med Adielsson och 4 Time Machine med Westholm. Här vill man ju gärna ta ställning - inte minst på DD - och första känslan är väl "Hatten" - Chapeau.
Inte särskilt väl underbyggd än så länge - men det finns ju tid...

I DD1 ser jag i mina anteckningar 3-6 i första hand.

putte64 2014-07-07 06:24

Chapeau är snabbare bakom bilen än TM, det avgör saken.

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 354890)
2 Chapeau med Adielsson och 4 Time Machine med Westholm. Här vill man ju gärna ta ställning - inte minst på DD - och första känslan är väl "Hatten" - Chapeau.

Flickepojken 2014-07-07 06:52

Hoppsan, några är uppe med tuppen :)

Kyodai 2014-07-07 07:03

Citat:

Ursprungligen postat av Flickepojken (Inlägg 354892)

Jupp - nu får man laga till sig en smarrig hamburgare så det blir en
ståndsmässig frukost! :p

Ikväll skall det nog gå att snirkla in il double med skruv!

putte64 2014-07-07 07:22

Att vara spelare är hårt arbete.
1-3 timmars förberedelse / lopp, och det kommer nya hela tiden :p

Citat:

Ursprungligen postat av Flickepojken (Inlägg 354892)

dado 2014-07-07 07:46

4 st pjo hästar i första, ska man ta alla 4 eller???

putte64 2014-07-07 07:58

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 354895)
4 st pjo hästar i första, ska man ta alla 4 eller???

Om Björs Frej går felfritt vinner den, men det är väl 50/50 på det.

Helge 2014-07-07 07:58

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 354890)

Jag är sugen på Lindys Jersey Boy i DD2, helt bortglömd av alla efter massa galopper.
Tre raka g, från debuten och den åkte på kval. Dock i första starten så klev den upp i vagn vid tempominskning och i tredje (Sweden Cup försöket) blev den störd av Berg/Ed You som också blev diskad etta pga det.
Nu har den sitt första felfria lopp (i Sverige) i kroppen och såg att man i dag planerar bfro för andra gången i livet.
Motståndet skrämmer verkligen inte, lättast hittills. Hoppas felfri och att den får ta första segern idag. Detta är hästen Reijo hade tänkt skulle fylla platsen efter Formula One.
5 % i skrivande stund, mumma :) Hoppas det får hålla sig där....

putte64 2014-07-07 08:19

Varför inte.
Han var kall när Robban klippte benen, men 9.6/1000m i dödens knäcker alla hästar.
Var godkänd men inte mer senast.
Antagligen bättre på kort, men han måste gå 11 från dödens för att vinna.
Inte enkelt, men som du säger, 5% är alltid intressant.

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 354897)
Jag är sugen på Lindys Jersey Boy i DD2, helt bortglömd av alla efter massa galopper.
Tre raka g, från debuten och den åkte på kval. Dock i första starten så klev den upp i vagn vid tempominskning och i tredje (Sweden Cup försöket) blev den störd av Berg/Ed You som också blev diskad etta pga det.
Nu har den sitt första felfria lopp (i Sverige) i kroppen och såg att man i dag planerar bfro för andra gången i livet.
Motståndet skrämmer verkligen inte, lättast hittills. Hoppas felfri och att den får ta första segern idag. Detta är hästen Reijo hade tänkt skulle fylla platsen efter Formula One.

dado 2014-07-07 08:50

Citat:

helge har du nån info om pjo hästar, vet ej om jag ska ta alla 4 ..tacksam

Kyodai 2014-07-07 09:35

Citat:

Får en liten minislant - av ren sympati och girighet.. :evilgrin39:

Helge 2014-07-07 10:23

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 354899)
helge har du nån info om pjo hästar, vet ej om jag ska ta alla 4 ..tacksam

Nej, inte läst mer om dom i intervjuväg än det som står i Ronden.

Helge 2014-07-07 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 354900)
Får en liten minislant - av ren sympati och girighet.. :evilgrin39:

Finns det några roliga odds på den, ute nu?

putte64 2014-07-07 10:30

Inget bolag har kommit ut med odds ännu.
Tycker de blir långsammare och långsammare med det.

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 354903)
Finns det några roliga odds på den, ute nu?

sirlarsson 2014-07-07 10:53

Rättvik börjar ju 18,20, inte konstigt att det inte kommit odds än. Kommer vid 16-17 ca som alla dagar när det gäller V64. Enda gången oddsen dyker upp tidigare än någon timme innan start är på V86 och V75. Bara ha is i magen.