![]() |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2014-07-07 Bana: Eskilstuna, omg. 19 Lopp: 3 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 4 U-hästar: 3, 4 Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr |
Väl bäddat AndyMart! Nu är det bara för skrällarna att börja annonsera sin närvaro, ju. Själv har jag inte hämtat mig ifrån nederlaget i 1:a. Vinner Barcelona nu, så känns det som ett dubbelt nederlag, trots dubbeln inne. Tröstäter just nu ett Chilenskt äpple...:thumbup: GOTT!
Lopp 11 Rättvik ikväll: Nr 11 M.T. Jeffrey har ronden inte med på 4 häst. Jag tycker hästen var stor i nederlaget mot Mystic Illusion senast. Mitt givna V3-drag!:KO: |
Pelle har lekstuga, som väntat. Då ska väl V4:an sitta, men nu måste jag sticka iväg.
|
Snacka om klasskillnad!!!
|
Verkligen värdelös omgång! Hoppas att en 0%are vinner i sista så ni som är kvar får något tillbaka!
|
Inget snack om att bästa hästen vann :)
|
Nu tar vi en smäll i sista så har man v4an 10ggr...
|
Fyfan vad tråkigt.
|
Citat:
Tack för dina tips och tack att du la ut i tid så man han se dina ideer.:hattenav::hattenav: |
Spets och slut på East Minotarus nu då, så det händer något med värdet :D
|
Idag var man helt fel på't.
|
Citat:
|
Hahaha, vilka jävla skämtutdelningar det är.
Alla har verkligen helgarderat sista. |
Bara jag plussar får jag vara nöjd nu när det blev 3 favoriter.
Synd på Barca i första, då hade alla flerbongar varit borta. Citat:
|
testar då, är inte så påläst :)
Registrerat spel Datum: Måndag 2014-07-07 Bana: Eskilstuna, omg. 19 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 3, 4 U-hästar: 2 East Minotauros Vadet gäller startnummer 3 x 20,00 kr Totalt: 60,00 kr |
Vinner inte Lady, så gråter jag blod! Först lockar lallarkusken inte ut Sjunne själv(+ att Jennifer misstänkt nära klipper benen på stackar´n!)...:cry:
|
Bra, alltid något.
De körde lite för fort därframme. |
Ja då blev det ändå några hundringar.. :)
Trodde Sjunnessons vann lätt faktiskt. |
Citat:
Otrolig häst till att gå hela vägen in varje gång! Behövde bara få lov redigera in detta... |
V5 drag?
I sista vinner Seducedbyface om den inte hoppar. |
ialla fall fina pengar att använda ikväll v64...nästa stop Rättvik...Grattis alla som vann
|
Citat:
|
Citat:
|
Vilken skithäst favoriten i första var. Spikade den då jag tyckte den såg bra ut i lopparkivet och Twigs Briard alltid hoppar, men vilket skräp.
|
Citat:
Kollade lopparkivet ifrån 4:e-platsen nu i efterhand och hästen gick jämnsnabbt med de snabbaste över upploppet. Mer fokus på V5, så hade jag kollat upp det, just för att det är en From Above-avkomma. Gillar dem starkt! |
Citat:
|
Snart börjar V3 och jag sitter inne med en "slipsten", dvs en rensare som skickar iväg det mesta. Avdelning 2 nr 11 Illiano Toll!
Hästen har varit i ny regi de senaste tre starterna med en 4:e plats som bäst. Var en gång i regi Marcus Lindgren över några starter och gick som tåget. En urstark rackare. I nuvarande regi spurtade hästen rejält plussbetonat och blev avslagen om 3:e platsen av en viss Ladyofthelake...Say no more...:KO: |
En rak på 3 11or då :D
Citat:
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2014-07-07 Bana: Eskilstuna, omg. 19 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Zack de Castella Vadet gäller startnummer 1 x 20,00 kr Totalt: 20,00 kr Plus Registrerat spel Datum: Måndag 2014-07-07 Bana: Eskilstuna, omg. 19 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 5, 6, 8, 9, 11 U-hästar: 6 Zack de Castella Vadet gäller startnummer 5 x 10,00 kr Totalt: 50,00 kr Tyvärr minus :cry: Fint platsodds med :cheers: |
Jag och Widman är överens! Sigel Goj, oj, oj, oj!:thumbup:
|
Hur fan kan man lägga sig på rygg när en fjant som Haugstad kommer? Jag skulle svarat tills min häst gav upp..
|
Citat:
|
2a näst senast, på Valla senast.
Dit åker man bara om man tycker hästen är bra. Dåligt lopp, allt kan hända, jag har inte spikat. Citat:
|
Nån med travöga? Elle för v3:ans skull. Utvändigt hade fördel senast i lopp 4...:sweatdrop:
Redigering: YES! (Flax med målfotona idag 2 mot 1! Barca mot, Princess Elle och Ladyofthelake med...) |
Citat:
Nasser hade jag aldrig haft ändå.:) |
Ojojoj, det var en fin avslutning på dagen!
Registrerat spel Datum: Måndag 2014-07-07 Bana: Eskilstuna, omg. 19 Lopp: 9 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Nasser Jet Vadet gäller startnummer 1 x 75,00 kr Totalt: 75,00 kr |
Glen Norman vilken idiot till kusk!!!
|
Citat:
|