![]() |
Citat:
Håller med Voltstart, inte lönt till det kassa oddset. Bränner jag så får jag bränna. |
Citat:
spetshästen vart liten insats på min dd dock.. |
Citat:
|
TINGSRYD-Løb10
5 kr.TRI 11/1/2-5,7,10,12 Hoppas på en ok trio! |
Citat:
260% ränta - var får du detta på 2 minuter...?! 325% på nätet... :smoke::cheers::moneybag: |
Vinnarspel på Hey Honey nu då för spänningens skull @ 50 :KO:
|
Citat:
|
Trio
1,7,10,11 runtom:thumbup: |
Ametrin för het - kommer skengaloppera...
|
Inga pengar nya tag.....
Fuskade bort loppet i spets. |
Nära hon kom ut i första sväng, men sen var det kört, tyvärr. Nya tag!
|
nya tag imor v64 .. synd
|
Synd..
|
Man tror det ska bli dålig utdelning, men det här kommer ge hur mycket som helst
|
Fan synd på den här också....................
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-07-09 Bana: Tingsryd, omg. 3 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 8 Truculent (5) 2 5 Rajah Press (4) 3 2, 3, 5, 6, 11, 12 (1) 4 1, 3, 7, 8, 11 (5) Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr nu fotboll hörs :) |
7 rätt undrar vad det kan ge?
|
synd tt åkte på 12 hade som sista häst .. spik al dente imor
|
Citat:
|
fast trodde det skulle ge mer på 8 rätt
|
2 skrällar och 300000 gillar v86..
|
Det där är bland det sjukaste jag sett.
En 2%are som inte rensar ett skit. Citat:
|
Ingen med 4 rätt på V4 ;)
|
Synd Andy! Din idé 12 i dd 1 var briljant.... rankad sist av TT
|
vad fick snoken och ss? nån som vet?
|
Citat:
Så här i efterhand borde jag ju spelat vinnare på Devs men alltid lätt efteråt.. :p KOM IGEN NU ARGENTINA! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/j2798.jpg |
Citat:
|
Känns som jag alltid är nära att vinna bra med slantar, men åker alltid ut på något sätt..
Hoppas på lite mer tur framöver .... Har höjt min lägsta nivå iaf, snart kanske den sitter... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
6.57% av de kvarvarande raderna. Det är dålig rens men LÅNGT ifrån särskilt sjukt. Däremot var utdelningen på hela raden sjukt dålig. Och de förklaringar som finns är förhållandevis svaga. Det verkar vara "en sån där gång" bara där många faktorer samverkar till dålig utdelning. |
Citat:
|
Nu har jag inte följt kvällen, men Tingsryd verkar ha lite problem! Låg omsättning och det såg inte ut att vara speciellt mycket folk på plats heller? vilket är halva grejen med sommar v86 på landsbygden!?
|
Citat:
|
Citat:
En del beror att hälften av kupongerna som klarade 8r var "V8-spel". Men dessa faktorer räcker inte för att förklara den låga utdelningen. En eller flera hästar till i vinnarraden var oproportionerligt mycket spelad bland vinnarna jämfört med spel-procenten. |