Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Hugo Åbergs Memorial (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20979-hugo-abergs-memorial/)

putte64 2014-07-29 10:38

Det borde vara så, men några har missupfattat rubriken.
Sedan har det blivit lite tjafs om en häst också.
Annars drar de här största loppen till sig lika mycket intresse bland travfans som SM finalen i hockey osv.

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 360369)
Handlar alla 163 inlägg om ett och samma lopp? :popcorn:

spalato 2014-07-29 11:12

---'

spalato 2014-07-29 11:16

[QUOTE=spalato;360374]Dt är knappast du som gjort mig rik inom travet, vännen. Jag har mitt sätt att spela på och gillar att sprida riskerna. I spelet finns inga regler. Alla har rätt att ändra sig, även Nybrink.

LudvigB 2014-07-29 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 360342)
Spelvärde jobbar hårt för att få ut den snabbt. Jag fick den idag! Dt borde du veta , kanske

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 360339)
Fel Besserwisser !Om du tar reda på lite fakta innan du öppnar flabben. Spelvärde ligger ute för alla som vill köpa /

Är du helt efterbliven? Du kan inte ha spelvärdes rank och tips nu, helt omöjligt. Det är inte publicerat ännu.

AndyMart 2014-07-29 11:26

Spalato, helt ärligt nu, håll truten eller kom med något vettigt.

Det är ingen som är intresserad av att höra om "ditt sätt att spela på" eller hur du "sprider riskerna". Kom med lite idéer om loppet istället, någon loppanalys eller liknande, och om du får kritik, bemöt kritiken istället för att svara något i stil med "ja, ingen tror på mig men vi får se på tisdag, då är ni inte så kaxiga". Sådana svar bidrar inte med någonting, bättre att skita i att svara då.

Och kom nu inte med något som att jag är "tuff bakom datorskärmen" eller liknande, utan ta kritiken som en man och inse att du har varit jävligt irriterande i denna tråden. Jag vet att du kan komma med så mycket mer så ta dig i kragen och visa oss vad du kan om trav istället!

:cheers:

spalato 2014-07-29 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 360379)
Spalato, helt ärligt nu, håll truten eller kom med något vettigt.

Det är ingen som är intresserad av att höra om "ditt sätt att spela på" eller hur du "sprider riskerna". Kom med lite idéer om loppet istället, någon loppanalys eller liknande, och om du får kritik, bemöt kritiken istället för att svara något i stil med "ja, ingen tror på mig men vi får se på tisdag, då är ni inte så kaxiga". Sådana svar bidrar inte med någonting, bättre att skita i att svara då.

Och kom nu inte med något som att jag är "tuff bakom datorskärmen" eller liknande, utan ta kritiken som en man nu och inse att du har varit jävligt irriterande i denna tråden. Jag vet att du kan komma med så mycket mer så ta dig i kragen och visa oss vad du kan om trav istället!

:cheers:

Hur ska man undgå att inte bli irriterad när man någon säger att jag inte fått Spelvärdes ranking? Hur svårt kan dt vara? Köp deras rank så får du se! Ja, dom publicerar resten kl14 idag, men ranken har jag fått!

Helge 2014-07-29 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av LudvigB (Inlägg 360376)
Är du helt efterbliven? Du kan inte ha spelvärdes rank och tips nu, helt omöjligt. Det är inte publicerat ännu.

Jo, ranken finns redan men inga systemförslag, där gäller 14:00.

oggeb 2014-07-29 11:34

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 359251)
Då borde du alltså veta att det blir mycket spetssegrar på Jägersro.

Sen när det är i såna här stora lopp så avgör positionerna väldigt ofta.

Detta är ingen klass II där du bara rundar alla hästar på bortre lång.

"Favoriter i spets vinner ju, speciellt på Jägersro." - Jens Sjödén angående senaste Jägersro omgången.

spalato 2014-07-29 11:35

Citat:

Du verkar efterbliven. Köp deras rank så får du se! Eller ring till dom , så får du ett svar! Är du en amatör, eller?

oggeb 2014-07-29 11:36

Citat:

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 360381)

BURN!

spalato 2014-07-29 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 360381)

Tack för dt Helge!

Mvh Spalato

spalato 2014-07-29 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 360382)
"Favoriter i spets vinner ju, speciellt på Jägersro." - Jens Sjödén angående senaste Jägersro omgången.

Dt finns trots allt några som tror på spets o slut......

spalato 2014-07-29 11:41

Ska iväg köpa Sydsvenskan. Intressant se hur deras upplägg blir

Flickepojken 2014-07-29 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 360380)
Hur ska man undgå att inte bli irriterad när man någon säger att jag inte fått Spelvärdes ranking? Hur svårt kan dt vara? Köp deras rank så får du se! Ja, dom publicerar resten kl14 idag, men ranken har jag fått!

Ja du verkar ha fått onödigt många emot dig oavsett vad du säger :cry:

NicklasJ 2014-07-29 11:57

Ok Spalato, tack hade missat att ranken kom ut så tidigt. Däremot så ska man vara medveten om att det kan ändras i den ranken enda fram till publiceringen 14.00 :cheers: