![]() |
Magic Tonight, Orecchietti, Mosaique Face i den ordningen. Övriga har jag svårt att se som vinnare i det här.
|
Citat:
|
Citat:
Det finns mycket annat än att vara bästa hästen menar jag (om han nu ens är bästa hästen)... |
Hoppade i sista sväng, utan galoppen hade hästen vunnit med 20 från dödens, men tappade tyvärr travet i svängen när Björn skulle sticka.
Håller med dig om att det är kraftigt minus med utländsk driver, men ändå given i topp tre. |
Hugo Åbergs Memorial
1.609 meter autostart Förstapris: 1.000.000 kronor Häst - Tränare 1. Truculent - Lars I Nilsson (Johnny Takter kör) 2. Occhione Jet - Stig H Johansson (Erik Adielsson) 3. Orecchietti - Stefan Hultman (Örjan Kihlström) 4. Ed You - Robert Bergh 5. Commander Crowe - Fabrice Souloy (Robin Bakker) 6. Un Mec d’Heripre - Fabrice Souloy (Franck Nivard) 7. Oasis Bi - Stefan P Pettersson (Björn Goop) 8. Mr Picolit - Raoul Engblom (Torbjörn Jansson) 9. Magic Tonight - Roger Walmann (Johan Untersteiner) 10. Mosaique Face - Lutfi Kolgjini |
Svårt att veta.
Är truculent som han kan vara vinner han. Citat:
|
Citat:
|
Jag respekterar din åsikt.
Men går han under 10 från spets måste han ha lite chans. Nu kanske det inte blir så, men kapaciteten finns där. Citat:
|
Min spontana känsla är att dt blir hemmaseger d v s Truculent spets o slut!!!
|
Citat:
|
Truculent vann spårlottningen och Hugo Åbergs! Får vi ett vinnarodds över 6ggr pengarna?
|
Efteråt kommer vi säga att Truculent är en topphäst som lyckades vinna på en kanontid och höll dom andra ifrån sig
TT har nog andra vinnare, men min känsla är så |
Den slog On Track Piraten och Kadett C.D. på V75. Helt annat motstånd nu, men vann onekligen spårlottningen från sitt innerspår.
|
Citat:
|