Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Hugo Åbergs Memorial (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20979-hugo-abergs-memorial/)

spalato 2014-07-23 22:05

Dt är väl skönt man är ihärdig och inte gör pudlar nu. Hoppad man har några Truculent-anhängare med sig. Vågar Ni visa Er med sharps? Snälla Ni andra, låt bli att håna.

spalato 2014-07-23 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 358917)
403 sharps? Okej?

Ok!

spalato 2014-07-23 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 358647)
Jag satsar 1000 sharps på att Truculent INTE vinner - behöver bara 750 i motbet! Först till kvarn...

Fel att säga så. Truculent mot alla andra. Säg istället vem som vinner så utgår vi därifrån eller vem som kommer före.

Stekel 2014-07-23 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 358812)
Dt är lätt att håna Truculent. Säg vem som vinner istället, Stekel! Du får bara en chans. Då kan vi jämna ut oddsen, så du inte får alla hästar. Ifall din inte vinner kan jag också ha roligt på din bekostnad.

Vadå "jämna ut oddsen", du får ju fem gånger i vinnarodds på kuse (1000/200=5 om du nu behöver det utskrivet). Är inte det att jämna ut oddsen? Kom med ett motbud om du inte är nöjd istället!

spalato 2014-07-23 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 358928)
Vadå "jämna ut oddsen", du får ju fem gånger i vinnarodds på kuse (1000/200=5 om du nu behöver det utskrivet). Är inte det att jämna ut oddsen? Kom med ett motbud om du inte är nöjd istället!

Åhh,, förstår du inte vad jag menar??? Dt är lättare säga att Truculent inte vinner. Men vem vinner då? Ska du ha resten av hästarna? Var rättvis o säg 1 vinnare head to head jämna ut oddsen är bara ett talessätt som du tog ordagrannt ...verkar annars vara ett missförstånd svarat på fel mail

spalato 2014-07-24 01:24

Tycker dt är ganska kul att så fort man sticker ut lite , ska alla slå vad. Gör dt med ATG istället�!!!!!!!! . Lål.....!!!@

spalato 2014-07-24 01:32

Visst detta är ett forum men ändå.....Tänker på alla staketkuskar som aldrig har några rätt men ska hitta oskyldiga offer för att må bättre efter sin förlust. Därför tänker jag krydda på med Truculent härinne tills den vinner. Kommer dt bli lite tystare då? Knappast......TT har varit grymma men ändå fått kritik för att varit iskalla en tid. Kommer Ni ihåg vem Ni är??? Skäms på er. Vinner Ni varje gång? Nej, just dt!

Helge 2014-07-24 02:22

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 358952)
Visst detta är ett forum men ändå.....Tänker på alla staketkuskar som aldrig har några rätt men ska hitta oskyldiga offer för att må bättre efter sin förlust. Därför tänker jag krydda på med Truculent härinne tills den vinner. Kommer dt bli lite tystare då? Knappast......TT har varit grymma men ändå fått kritik för att varit iskalla en tid. Kommer Ni ihåg vem Ni är??? Skäms på er. Vinner Ni varje gång? Nej, just dt!

Konstigt inlägg. Bara för interna medlemmar?

:cheers::cheers:

sirlarsson 2014-07-24 02:25

Truculent är en lus i detta sällskapet. Ospelbar under 10 gånger.

spalato 2014-07-24 02:48

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 358956)

Klart att forumet är öppet för alla. Orkar inte med alla som ska gå emot allt o alla. Dt var allt.

spalato 2014-07-24 02:49

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 358956)

Inget Sverige-demokraterna här Helge, men nästan

spalato 2014-07-24 02:52

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 358958)

Dt är din åsikt. Kom ihåg ditt inlägg när den vinner. Så kommer vi se vem lusen är. Vem vinner enligt dig då? Sitta bakom en skärm o spela allan-ballan kan alla göra. Är du modig nog att svara vem som är vinnaren? Tänkte väl dt! Du får bara namnge en häst, precis som jag gjort!

spalato 2014-07-24 02:56

Längtar tills på tisdag. Hoppas någon av TT , SS, Snoken eller Ögat rankar Truculent högt. Vad kommer "Ni" då säga?

spalato 2014-07-24 02:58

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 358958)

Den kommer nog stå högre i odds. Don' t worry. Vi som lirar ska ta betalt!

AndyMart 2014-07-24 11:03

spalato, lugna ner dig innan hjärtat stannar.