![]() |
Bara Axevallas referent under Stochamphelgen som kan mäta sig!
|
Oj oj oj... vilken häst B.B.S. Sugarlight är. Vinner fast att han fick köra en rökare i början.
|
Citat:
Vi syns på Axvalla nästa vecka ja bjuder på drink och du ger mig en stabil vinnare :):p |
Instämmer i hyllningskören!! Bara referenten hade varit värd entrépengen!!! Vilken jävla inlevelse!! GÅSHUD tamejfan!! med två norska elitloppsdeltagare nästa år...
Vad som dock INTE ger nån gåshud är att man aldrig ger med sig, utan trots trav av absolut toppklass skall man prompt saxa med lopp av bygdetravskaraktär från Kalmar, samt nån röten galopp istället för att hålla 100% fokus på den grymma sport o inramning som det är på Jarlsberg idag.... GÖR OM, GÖR RÄTT!!! |
Kul att norrbaggarna har lite att köra med så det blir match i varmblodsloppen framöver.
|
Citat:
|
4 Georgie Mae 2% måste spelas V/P lycka till.
|
Jag tycker mest det blir lite fjantigt när det ska skrikas och stojas när de refererar lopp.
|
Citat:
Men vad vet jag, jag är ju tjej, dricker te och äter kakor :popcorn: |
Citat:
haha Te och kakor e gööööt plus tjejer är alltid snälla så jag kör en liten slant på 5an ... Tack |
Citat:
|
Jeppe Juel körde destruktivt.... bara förstörde för Nana Ross ...Han har väl inte kommit i mål än......
|
En sund DD till bra odds (32ggr) ær 4-3 spets på båda.. Mycket snack om 3an i Norge.
och en kul 1.3.4.10- 12 då blir de kalas till kvællen :-) |
Att Björn Goop är mer spelad med Red Adair Superb än Seaborn Simona är ett stort skämt. Amanda Robertsen är såklart en mindre rutinerad kusk, men här borde det bara vara att flyga till ledningen och forsa undan tillslut.
Mycket sund DD-spik är känslan! |
Citat:
|
Citat:
Jag kör 1 mot 8, en rak! |
Citat:
|
Det får bli en skräll DD
Rak DD 3-2 |
Citat:
|
Många har snackat ner Kronos inför detta lopp, ska bli spännande att se nu.
|
Satanigatan så bra den var!! Tack Uffe
|
Fin prestation av Fire To The Rain! 5 och 8 kvar i sista V4:a.
|
Det där är en riktig häst :D
|
Citat:
|
Citat:
Ja, höll också på denne men fel lopp som du qoutade mig för... Vad faan var detta för kuse som Reijo har?! Otroligt att klara av finnen från dödens, som jag självklart spikat på DDn... |
Skräll nu då så sitter DD fint MR 2 Lightsonlightsoff
|
Den har varit kanon varje gång, och var bättre än finnen när de möttes på Valla.
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Två riktigt fina hästar/prestationer valde tyvärr fel häst denna gången!
|
Isch... då får man hoppas på v4 med 2-3-4-5-7-8-10
Fast visst svider det att välja fel spik till dd.. Usch - motig dag... |
Citat:
Jag var inte dåligt påläst, men vägrade lyssna...:skamsen: |
Såg loppen tillslut och herregud vad dålig kommentator. Lät så otroligt krystat och överdrivet.. Han måste ju ha varit hög eller något.
|
Citat:
Då ser jag fram emot nästa helg!:D |
Hahahaha! Vafan, kolade på loppen i repris nu då jag missade det tidigare, han är ju helt jävla galen, särskilt när Fire to the rain vann.
Först tyckte jag han var helt sjukt jobbig, men sen skrattade jag och det är ju bra! :) |
Citat:
|
Citat:
|