![]() |
Conrads Elsa tredje bästa tiden de senaste 50 dagarna
8 Conrads Elsa Lila formkurva nedan:
http://badkarstrav.se/bilder/ConradsElsa.png Kom med men i V75 på 7 hästar /Micke |
Jag har lirat den där jävla Conrads Elsa varje gång, men efter förra starten då den var skyldig att vinna och floppade så tröttnade jag. Typiskt.
Trist att så många felade i startrusningen, förstörde hela loppet. |
Citat:
|
Conrads Elsa bäst form för 5 starter sedan
För sju starter sedan var Conrads Elsa bäst av hästarna i fältet, likaså för sex och fem starter sedan.
l Conrads Elsa l YH, V.RÖK. l Resten l l l l 5----------------------------6----------------------------7 Ja, åkte med på fyra hästar, enkelt. |
Satt med favoriterna i 6 o 7e så kunde inte vinna något speciellt iaf men trodde inte att jag skulle ryka här på en kamel
|
Klöver All Over var ju grymt fin senast men tvivlar att denne kan stå emot flertalet hästar över det långa upploppet här...
STRICKER! :moneybag: |
DD Formkurvor
|
Citat:
Mig spelar det ingen roll, hade denna men tog ju bort Poker Kronos o Solvato, går ju inte att ha med massa kamelfavoriter på ett litet system som mitt. Nya tag. |
fattar inte varför så många ropar på att det ska bli jackpot, jag kan absolut inte se något som helst positivt med det, man snor pengar från dom som har varit med och satsat i en omgång för att ge bort dom till spelare som bara går in med stora "robotsystem" enbart vid
jackpotomgångar. |
Inte Stricker nu bara..
|
Stricker är en snigel ut.
Klart gynnad av 30m längre upplopp, kanske hinner han fram då. Citat:
|
Citat:
|
U.P.W Sund galopperade eller?
|
Citat:
|