Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Axevalla 19/7 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21003-v75-axevalla-19-7-a/)

Om_sommaren 2014-07-18 10:53

Tycker man att Jeppas maxi är ett fynd från bakspår mot hästar som är klasser bättre än han mött förr, som 60%are då vet inte jag hur man läser procentfördelningen. Visst kan han vinna o visst kan man spika om man har feeling. Men nåt fynd blir han aldrig:)

eveton 2014-07-18 11:00

För min del lutar det åt spik i avd.4... Lucky Luke Zenz - barfota för första ggn och Takter håller i tömmarna. Bättre läge än första motbud som är alldeles för galoppbenägen och vidöppet bakom.
Sen är känslan att Your Highness är minst huvudet högre än dom andra och spikar den också.
Vill gärna vara med att fälla Jeppas Maxi, men det är knappast realistiskt?

Om_sommaren 2014-07-18 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av eveton (Inlägg 357292)
För min del lutar det åt spik i avd.4... Lucky Luke Zenz - barfota för första ggn och Takter håller i tömmarna. Bättre läge än första motbud som är alldeles för galoppbenägen och vidöppet bakom.
Sen är känslan att Your Highness är minst huvudet högre än dom andra och spikar den också.
Vill gärna vara med att fälla Jeppas Maxi, men det är knappast realistiskt?

Är i allra högsta grad realistiskt att Jeppas torskar. Lucky Luke är inte heller direkt säker på benen, dessutom balansändring, man vet ju inte om det blir bra eller dåligt. Värt att chansa dock till de %en:)

sigh 2014-07-18 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av DIF (Inlägg 357180)
Tvivlar jag starkt på, skulle påstå att det blir spel mot ett mål, tror Jeppas Maxi är klar. Finns enorm kapacitet i den, och den har ej startats så mycket som många av de andra matlappsjägarna. Spår 11, är bara oddshöjande, hoppas många garderar den eller chansar bort den.
För mig jättespik, lika klar som BBS S häromveckan från samma läge.:lol:

Kommer troligen gardera guld, finns 3 som kan vinna.

BG vinner väl sista när dom andra kört livet ur varandra?

Don Quijote som man är så... Någon gång så kommer hästen ha en dålig dag :D

Har ju gått upp 2 klasser såg jag nu. Givet att gardera med Naglo som jag håller ganska nära kapacitetsmässigt.

eveton 2014-07-18 12:02

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 357294)
Är i allra högsta grad realistiskt att Jeppas torskar. Lucky Luke är inte heller direkt säker på benen, dessutom balansändring, man vet ju inte om det blir bra eller dåligt. Värt att chansa dock till de %en:)

Får se vad de slutgiltiga spelbesluten landar i.

zondaplayer 2014-07-18 13:08

SOLVATO fram som baklänges ! Ett klartecken här !

draken 2014-07-18 14:03

Finns rätt bra spikar i flera lopp som säkert bara vinner så man har nog råd att gardera Jeppas bara för att om inte annat. Luktar flerkupa och ett litet skjuta från höften.

trance_error 2014-07-18 14:22

Nybrink har b.b.s florino som drag, nu kan ni ta bort den :D

sigh 2014-07-18 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 357324)
Nybrink har b.b.s florino som drag, nu kan ni ta bort den :D

Fööööööööööööööörbannat..... Får väl bli Storm Passage istället då.

Om_sommaren 2014-07-18 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av zondaplayer (Inlägg 357316)
SOLVATO fram som baklänges ! Ett klartecken här !

Det där vinner on track piraten från spets. Klartecken!:)

draken 2014-07-18 16:00

Själv hoppas jag att Manalapan hittar sig själv igen. Inget klartecken däremot;)

Jarmop 2014-07-18 16:08

Manal-apan har nog gjort sitt och är inget jag streckar. Vinner den så är jag borta på samtliga kuponger :)