![]() |
Citat:
|
Citat:
Spelar du vinnare på 10 sådana megafavoriter och satsar 1000 kr per spel så gör du en vinst på 800 kr på en insats på 10 000 kr om alla 10 vinner. Skulle en av de 10 spelen misslyckas, vilket är väldigt sannolikt, så skulle du gå back några hundralappar. Vinner 7-8 sådana favoriter, vilket är det mest troliga, så går du rejält back. |
Linderoth klantade bort loppet genom att sitta och sova alldeles för länge.
|
Fattar inte varför 10 o 11 satt och sov där i slutet
|
Var nog den segaste spik jag någonsin blivit black på. Kom lite grann på upploppet men tyckte den var usel.
|
Vem vann
|
7 IMA IORNADO spets o slut
|
De andra ville inte vinna.... så enkelt är det.
|
Citat:
Ima Tornado. |
Man kan inte spela på hästar som ska galoppera eller? För jag lyckas alltid spela dessa nämligen.
|
Alltid omstart i volt, vilken tragisk startform alltså. Måste gå att lösa på något sätt?
|
Haha igen prickar jag en jävla hopphäst.
|
Stort grattis till bröderna Sedin och Björn Karlsson.
|
Citat:
V86-3: Kallblod, tillägg, medeldistans Norgetävlande kallblod brukar ha det lätt för sig när de första gången provar svensk konkurrens. Detta talar för 7 Töv Sjura (2%!). Särskilt fördelaktigt är kombinationen norskt kallblod + svensk toppkusk. Det senare gör så man slipper bli hängande i spåren (minns kallblodsloppet på V75 i lördags). |
Citat:
|
Diskar man alla som gör fel tar det max ett år innan 90% av alla omstarter är borta
Citat:
|
Vad lite han pressade sin dödströtta häst där, Ove Lindqvist..
|
Citat:
men platsoddset får man tacka för, Ohlsson är bra på kallblod. |
Top Of The World var riktigt rejäl.
|
Härliga Top Of The World ♥
Nu har dom två stora vunnit, vad gör det? Bara njuta av sportens fina hästar ♥ |
Dags för Bergh att vinna med Bradley nu, så är jag klar med mina spikar på V5 och V86.
|
Hyfsat värde med tanke på 2 dunderfavvar och 1 andrafavve har vunnit . V86 är bästa spelet
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Juliano Rags skulle få ett lugnt lopp och köras först varvet kvar, jomen visst!
|
Vackert!
|
Citat:
|
Tur man inte la tid på denna ojämna soppa. Men i morgon är det grymt fina lopp på Bergsåker och sen trippeltravet. Då är det dags att läsa på igen efter några lugna dagar med travet.
|
Citat:
|
Jag tänkte ladda mitt ss konto i morgon med 20 V64 omgångar efter att inte ha gynnat dom på en månad ungefär. Men har du något annat så skicka det gärna och även en statusrapport på Hugo vore kul.
|
Citat:
Japp fixar jag. |
Citat:
|
Inte bara Redén då som har skit i stallet. Ingen av hans hästar har väl startat på en månad nu ?
|
Vinnarspel Buy The Law 15 gånger @ bet365
|
Kör h2h emot Birmingham , hoppas på han tar sig en galopp.
|
Nu jobbar vi in jackpot!
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
+ Hard Livin |
Då fattas det ett par dagar till en månad. Trist. Gillar Redén och hans hästar. Alltid bra och framförallt som det verkar ärlig info till spelarna från Redén.
|