![]() |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-07-18 Bana: Axevalla Spelform: V64, omg. 137 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 2, 6, 7 2 3, 4, 6, 7, 8, 12, 14 3 6 Remember My Name 4 10 Such a Feeling 5 1, 4, 8, 10, 11 6 1 Buy More Time d'Am Vadet gäller startnummer 105 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 105,00 kr Kvittonummer: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-07-18 Bana: Axevalla Spelform: V64, omg. 137 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 2 Lindys Jersey Boy 2 3, 4, 6, 7, 8, 12, 14 3 6 Remember My Name 4 5, 10, 12 5 1, 4, 8, 10, 11 6 1 Buy More Time d'Am Vadet gäller startnummer 105 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 105,00 kr Kvittonummer: |
Går Ludde upp och trycker på Reijos så kommer Goopen och Adielsson in - tror dock inget på Eriks ikväll, mer på Gooops...
Detta i första V64! |
Varför intervjua en "expert" på banan om denne INTE våger säga vilken kuse som värmt tveksamt!!!???
SKANDAL!!! AVGÅ!!! Registrerat spel Datum: Fredag 2014-07-18 Bana: Axevalla, omg. 19 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 7 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: E722 95B0 3D70 9405 |
Citat:
Din semester har varit en udda tid då massor med idéer gått in, men streckspelen vägrat gå i lås... uteblivet vinstregn här alltså! SPIT FOR SPAT på Jarlsberg var ett typexempel... Jag är med och tampas om ofantliga 64 lax på Oviken: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-07-18 Bana: Oviken, omg. 2 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 8 Hibokongen 2 8, 9, 10 3 2, 9, 12 4 1, 2, 3, 4, 9, 11 5 2, 5, 12 Vadet gäller startnummer 162 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 162,00 kr Kvittonummer: XXXA 9XX8 DB90 120X:KO: |
Läst på en massa nu men saknar totalt ideer så avstår spel
Megafavoriten i avd 1, Lindys Jersey Boy, har ju totalt tappat spelvärde idag. Senast var det tvärtom. Fick då loppet kört i halsen så vet inte varför spelarna tycker chansen ska vara så gigantiskt mycket större idag än då. Anders Svanstedt lämnar nästan klart på 2an i avd 2 till en betaltjänst, men spår 2 i voltstart känns för lurigt för att köpa det och spika. Remember My Name har efter lopp 3 blivit gigantisk favorit i avd 3. Det är rätt men värdet i att spika den är ju lika med noll när den har hälften av alla insatserna. 4140 m nytt för nästan alla i avd 4. Svårt att gissa men är nog inte fel att kolla kuskarna lite extra. Bränner man av en speed första varvet när det ska köras 4 varv brukar bensinen vara slut i god tid. Bergh storfavorit vilket är svårt att köpa om man kollar senaste loppen i alla fall. Dakota Chip var ett jätteskrik hos de stora betaltjänsterna senast. Idag nämner i alla fall inte den ena (ss) den ens i tipsen trots att det väl blir jänkarvagn nu. Dom öste ju superlativer över den inför sprintermästaren. Kanske testar ett litet dd spel med den då spelvärdet är högt idag. Ludde klar favorit i avslutningen. Jag vill nog se den ett par gånger till för att spika eller lägga större insatser på den som favorit. Nä, lutar mig tillbaka och njuter av de fina loppen men ligger lågt med spelen i kväll. |
då åker vi. börjar med att clas plockar ner lindys från dödens på ren löpskalle:)
|
Citat:
tror den aldrig funkat på barfota? |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-07-18 Bana: Axevalla Spelform: V64, omg. 137 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 2 Lindys Jersey Boy 2 2, 12 3 6 Remember My Name 4 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10 5 2, 3, 5, 8, 9, 10, 11 6 1, 3, 9, 10 Vadet gäller startnummer 392 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 392,00 kr Kvittonummer: 2780 |
Snyggt Erik!
|
Jävla ludde!
|
Ludde :clap::claps:
|
det är tur att ludde alltid är ludde. Det går inte att spika en spetshäst när han är med o kör om det inte är han själv som kör den:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-07-18 Bana: Axevalla, omg. 19 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 6 Remember My Name 2 2, 3, 4, 5, 10, 12, 13 3 1, 2, 4, 8, 9, 10, 11 4 1 Buy More Time d'Am Vadet gäller startnummer 49 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 98,00 kr Kvittonummer: |
Åkte direkt i första avdelningen, Hade spik på nr:2 Lindys Jersey Boy..
Köpt en ny dator och blev sen, Trodde inte jag skulle hinna och tog även ut ett system bara utifrån oddsen och det är fortsatt med.. 1: 2,4 2: 12 Tror själv att nr:3 har chans att vinna. 3: 2,3,6 4: 3,5,10,12 5: 1 6: 1,3,7,14 Har ingen aning om hur man byter fönster i detta Windows...:( Fann var man kan byta fönster men har ej hittat tillbaks till Atg, Hör bara ljudet.. Börjar nu finna mig tillrätta men det har varit frustrerande... Blev ett vinnarspel på nr:3 i avd:2 |
Citat:
(En annan häst med härlig inställning och vinnarskalle startar i lopp 8 på Bollnäs. Nr 6 Frodo Vip. Även där har aktionen sviktat emellanåt. Kapaciteten är väl inte överväldigande, men en liten krigare gillas alltid!) |
Panter Neo från spår 14?
|
en lugn start från håkan k så han går felfritt. så vinner du detta
|
Ser gärna Ludde i spets här.
|
Citat:
|
Okej, kör plats på den :popcorn:
|
Citat:
|
Körde faktiskt vinnare på Goop's häst.
|
adielsson sitter nog i spets. hur bra blir den när dom rycker skorna? ryggledaren o lucka kan gå kanske?
|
Citat:
|
6.6 x insats var ju strålande.
|
|
Citat:
Så uppfattade inte jag det - jag fattade det som om han fått det från en källa som han inte ville "outa"... Om han nu inte vill säga något, ja då kan han lika gärna hålla käft om just denna info! :cheers: |
Jo. Hade det varit farsan hans som uttalat sig så hade man ju lirat den direkt till de odds som erbjöds (över 9 ggr hos UB t ex). Nu har ss något att skryta om i morgon trots att dom tyckte man skulle strecka 9 hästar i loppet.
|
var väl för liret att han hoppade där okhotok. hade fått perfekt draghjälp annars
|
Tror dahlborg kör för spets och släpp till remember¨, bra tvilling?
|
HåkanKs borde släppas till spets här - för vem vill bli krossad sista halvvarvet? Fick 2.25 på Bet365...
Söööörrrr!!! |
varför ska man släppa till håkan k. ett lopp till i dödens kan väl bli för tufft
|
Citat:
På streckspelen tror jag det är korkat att avstå spel bara för att "idag känner jag för att spika en favorit"... Det är att göra det för svårt för sig. Sett till analysen ovan hade du legat bra till nu med omgångens största favorit borta och spik på Anders efter klartecken på SS... nåt du genomgående under senaste åren gillat att rygga! Vart vill jag komma? Jo: 1. Du sitter på idéer, men vägrar i princip att lira...då kan man ej vinna. 2. Vill tacka för att du delger intervjuer ifrån SS. Perfect Kronos har jag tyckt saknat skalle, men nu kom hästen med på V6 och dessutom på V3 på 3 streck!:thumbup: |
Tvilling på 3-6 till 4 ggr i odds! All in!
|
jag hoppas trusten kan spetsa
|
han køre næsten flemming ned
|
Nu dög det att vinna Peter ;-)
|