![]() |
Citat:
"Solänget: 82,4 mil 8 Apollonia (V75-4)" |
Citat:
|
Hmm fundere at spika Mt Follow Me i 1 afd, er i mine øjne klart bedste hest :)
|
"Alla" spikar Tresor d'Inverne. Hur tuff är han över 2640? Finns väl åtminstone två som inte kommer nöja sig med att sitta still i fältet vid lågt tempo? Hur kul är det att ha Rooibos eller On Hold utvändigt i ett o ett halvt varv? Eller får han bestämma?
|
Tycker mig ha en klockren spik i morgon, det måste ju vara klart på Titan Tabac?! Borde kunna rekordsänka massor. Blir mycket svår att fånga in. Staffan vinner ca 20-30 % av sina få lopp han kör. Han känner hästen väl, lutar klart åt spik om han håller sig under 15%.
Bästa draget måste ju vara Deal or no deal, hur kan alla ha missat den? Den gick med skor senast och var kanonfin. 9% nu - tackar!!! Grymt intressant omgång, känns som de flesta av mina ideer är glömda, antingen får jag 2 rätt eller så blir det deglossning. |
tycker du har rätt. Har lusen som A häst på tidiga men inte ett dugg intressant på det riktiga. Stort jävla shaaaas även om det står gratisspets i programmet. NNNNNUUU. KKörrr vi. När startar skitet. Jag är laddad som fan.. Va är klockan. Kanske inte ens nära hahha. Skitsamma en mordvinnare är en mordvinnare o inte heter der Tresor i förnamn. Lågter gay. Inte OK.
|
Citat:
Deal or no deal spikade jag sist. Var gratis. Given i A även nu men respekt för 2an |
Citat:
|
Ville bara bjuda på några väldigt för höga vinnarodds från bet365 på dagens v7. Ni får nog skynda innan dem sänker oddsen.
V75 - 4. Inez fri 8.00 i odds. V75 - 5. Favoriten Bro Viking 4.00 i odds. V75 - 7. Min spik för dagen Caramella B.F. Oddset är absurt högt 5.50. Skynda fynda! Räcker att en av dessa sitter så är jag plus i plånkan men kommer banka in rejält på Ohlsson i sista! Lycka till! |
Oddsen är inte väldigt höga.
Jag säger inget om de vinner eller inte utan bara om de är spelvärda eller inte. 8 ggr på Inez Fri är ett rejält underodds, oavsett om hon vinner eller inte. Citat:
|
Inga blyga spikar
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-26 Bana: Bollnäs Spelform: V75, omg. 37 Avd Ordinarie hästar 1 9 Sugar Neo 2 1, 2, 7, 12, 15 3 1, 2 4 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11, 12 5 11 Järvsögutten 6 1, 3, 5, 8, 10 7 4 Narold Vox Vadet gäller startnummer 400 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 200,00 kr |
Dagens spikar blir Standout och Tresor. Låser gör jag på Roxie Lavec/Hanky. LLLYCKA TILL!
|
Nyss struken nr 6 lisa C.D. i avd II
|
V75
1. 1,2,8,9 2. 11 3. 1,2,3,4 4. 4,8,10 5. 1,10 6. 3 7. 2,4,5,8,9,10 288kr |