![]() |
Det är där värdet finns.
Utan att ha kollat något tänker jag 6-7 ggr pengarna om du har rätt + efterrens. Frankan kopplade en halvnelsson, gör detsamma :D Citat:
|
DD 4-9 nu till 10 ggr fläsket.:sweatdrop:
|
Fick bli en DD
10,12 mot 9 |
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-07-22 Bana: Eskilstuna Spelform: Dagens Dubbel, omg. 404 Avd Ordinarie hästar 1 4 Harvey Tornado 2 10 Viking Va Bene* Vadet gäller startnummer Slakt |
Varför i (helvete) kan dom inte visa Åbergslottningen direkt i atg live ? Det tar 5 min max att dra de tio bollarna och lottningen började tidsmässigt perfekt med 15 min till nästa lopp i Eskilstuna. Så dåligt att det inte är sant.
|
Citat:
|
Provar jobba in åtminstonde 1 DD ikväll
Datum: Tisdag 2014-07-22 Bana: Eskilstuna Spelform: Dagens Dubbel, omg. 404 Avd Ordinarie hästar 1 4, 9, 11 2 9 Tiger Woods As* Vadet gäller startnummer 3 x 300,00 kr Totalt: 900,00 kr Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-07-22 Bana: Eskilstuna Spelform: Dagens Dubbel, omg. 404 Avd Ordinarie hästar 1 4 Harvey Tornado 2 3, 4, 9 Vadet gäller startnummer 3 x 200,00 kr Totalt: 600,00 kr |
Jag kan inte Tiger Woods. Men litar på er på Sharps. All in på dubbeln 4-9. Litar nu på AndyMart m fl.:sweatdrop:
|
Citat:
AndyMart e duktig tippare men just detta lopp vore snällt om han hade fel :) |
Hugo Åbergs Memorial
1.609 meter autostart Förstapris: 1.000.000 kronor Häst - Tränare 1. Truculent - Lars I Nilsson (Johnny Takter kör) 2. Occhione Jet - Stig H Johansson (Erik Adielsson) 3. Orecchietti - Stefan Hultman (Örjan Kihlström) 4. Ed You - Robert Bergh 5. Commander Crowe - Fabrice Souloy (Robin Bakker) 6. Un Mec d’Heripre - Fabrice Souloy (Franck Nivard) 7. Oasis Bi - Stefan P Pettersson (Björn Goop) 8. Mr Picolit - Raoul Engblom (Torbjörn Jansson) 9. Magic Tonight - Roger Walmann (Johan Untersteiner) 10. Mosaique Face - Lutfi Kolgjini |
Citat:
|
Jag tror på 7an i nästa lopp. Men har 9an också på DD.
|
Citat:
|
Citat:
Jag håller på 9. |
jävla lopp luddes gjorde
|
Fy fan hur kan vi va så dumma o lita på dessa utländska hästar, hoppas albanen krossa dom vore jävla gööööt.
|
Tysken stoppade Forlan :cry:
|
Ludde vann väl. Får en bubt femmor. Om de ger något.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jäävlar vad hårt det var, jag var helt hundra, lagom roligt om 1an hade vunnit.
|
Älskar den där hästen, vilket monster.
|
Citat:
|
Citat:
Sorry att jag lura några av er. |
Citat:
sätter 5 A på V64 men åker ändå, åhh vad sur jag e just nu. Kommer sno frugans rosé Jaja, dubbeln satt i alla fall |
Citat:
|
Tack till Olle som upplyste om att det inte var optimal balans
|
Citat:
Japp, vi pluggar till imorgon! |
På väg att skriva kraftiga könsord men jag håller det till på lördag. Inte helt nöjd med dagen
|
Lira man inte V6 idag så gav V4 bättre ;) Otroligt fint.
|
V3 är ofta en trevlig spelform, förutom då man åker direkt men det får vi hoppas att jag undvika! :lol:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-07-22 Bana: Eskilstuna, omg. 20 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6, 7, 11 2 8 Latest News 3 3, 6, 9, 10 Vadet gäller startnummer 16 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 160,00 kr |
Min vinnare senast Plead Guilty startar i lopp 13. Slog brakfavoriten enkelt senast och lovades vara mycket förbättrad till denna start. Bajsodds idag så kikar bra.
|
Va i helvete är nu den 6:an jag fått med i V3-3, skulle ju ha 4an.
Omstart hinner göra en till yihoo! |
Citat:
|
Min V3
7 7,8 4,7,10 några gånger.:drunk: |
Citat:
|
Citat:
|
Det var en fantastisk travdag i går med över 8 tusen i publiken. Rätt bra siffra en tisdag. Nu gick ju inte spelet som det skulle. Luddes tanks fick sin troliga jobbiga inledning och dödens resten. Goopens stog som väntat inte distans. Själv satt man där med en kall och ett par feta bongar på tysken. Vad kunde gå fel..... Tydligen allt för getysken,geprutten var gesämst. Jag blev såklart black men stämningen var god och det var några riktigt vassa prestationer att titta på. Vinna är inte alltid allt. Men bara det som räknas:cry:
|
Ikuyiuu ty men jaja. Mm
J mb Vv ha? Ijykuc Vv Det N n .,. |
Citat:
En till med ☼sting? Den andra är jag, tror jag avlider snart... Ta en kall. :cheers: |