| Voltstart |
2014-07-22 19:42 |
Citat:
Ursprungligen postat av olle
(Inlägg 358482)
Stallbacksreportern i atg live verkar dock ha missat att Tiger Woods As har slitna bakhovar och måste gå med skor idag. Bäst barfota säger stallet. Men Matteus L har väl jobbat typ 48 av de 50 senaste dagarna, tom galoppexpert igår hörde jag, och då blir ju kvaliten på det han levererar därefter. Inte bra när dom inte stoppas från att jobba så enormt mycket som spelexperter när dom har sådan enorm påverkan på hur spelarna lägger sina pengar. Det var samma med Anton i fjor och där blev kritiken tillslut enorm när han dessuom skulle börja som loppreferent på Jägersro.
|
Det finns väldigt lite som påminner Anton om Matteus eller viceversa. Båda har dock varit föredömen på att ligga i och gräva fram info. Så mycket mer ska nog inte begäras. Att de inte levererar vinnare i parti och minut ser jag inte som deras uppgift, utan att vaska fram mest möjliga information. Ibland missas saker vilket är naturligt.
Lanseras inte Matteus snarare som "flygande reporter" av ATGlive ikväll än spelexpert?
Det finns dessutom ingen fara i att dåliga tips ges, då allt ansvar ligger på spelaren själv. Den person som litar blint på att andra ska skapa avkastning på dennes spelkassa tror jag hamnat fel...
För mig har Matteus alltid varit en favorit.:claps: Han gör ett helgjutet jobb och har dessutom glimten i ögat. Långt trevligare intryck än vad ett koppel andra snustorra gubbar har att erbjuda mig i ATG-"rutan"... :yes:
Idag ska det bli skoj att se hur 4 Defi`s Victory står sig i "högsta klassen"...:D
|