![]() |
Fräckt glida mot/till vinnarcirkeln innan allt är klart. Dom lär aldrig komma tillbaka.
|
Undrar om han någonsin kommer tillbaka ?
Har ju varit vansinnig på alla böter, men det här var dyrare. |
Ska dom diska någon så är det CC för att gynna stallhästen, känns fel att diska Frank i det läget med de bilderna jag sett. Det var tight men det där känns fel. Usch
|
Exakt.
Citat:
|
Citat:
|
Satt med spik på 6an för v7. lagom kul
|
fan Erik,
|
Behöver de sitta på häcken så länge och klia sig i huvudet, då borde det vara läge att släppa kan man tycka.
Svårt att tro att travsporten skulle ha problem när de unnar sig att diska så här. Jag är ju och för sig inte proffs men kan läsa i inlägget att det är delade åsikter om diskning eller ej bland de som kan något |
Jaha.... Min vanliga tur....
Tufft beslut...hade inte sagt något om dom släppt det! Tycker Commandern bryter ned!? Nu kan svensk travsport GLÖMMA att Souloy kommer tillbaka till Sverige igen! Dessutom? Är inte Erik tvåa i mål?? |
Tar man ett felbeslut och inte går om CC i tid, får man skylla sig själv. Han satt fast och trängde sig ut på upploppet.
|
Jag menar exakt vad jag säger.
Souloy kan våra regler, men har varit missnöjd med tillämpningen av dem. Och det här var nog droppen... Han ser vi aldrig här igen. Citat:
|
Citat:
|
Hugotheboss och alla ni andra här på Sharps! Här är min pudel:
Jag beklagar om ni följt min uppmaning och spelat Un Mec d'Heripre. Han var bäst - men inte juste.:skamsen: |
Helt rätt och väldigt modigt beslut av måldomarnämnden :):):)
|
Ludde myser nog lite också... Dom är inte bästa kompisar direkt...
|