![]() |
Citat:
Är du full?! Har du spelat till 9 ggr, så får du det oddset, hos nätbolagen... :cheers: |
Minus regel4
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om du spelar på ett storlopp som Elitloppet gäller oddsen men inte vanliga lopp. Oddset sänks eftersom en betrodd häst ströks efter att jag spelat. Skulle gissa att den sänks med 16 procent. Finns en "Rule" som går in. |
1,2,5
4,5 1,2,3,10 1,3 1,4,9,10,14 1,2,5,9 1 Spelas med en vän |
Valkyria var ju inte vilken skrutt som helst heller... Skulle tro oddset sänks till neråt 7 ggr för 6:an
|
Jo, Tattersalls Rule 4 har jag åkt dit på många gånger, men det är ju inte att oddsen "slashas" i den "vanliga" betydelsen... De sänker enligt regler de har, inget annat!
Nu glömde jag iofs bort Tattersalls nummer 4 i detta fall - my bad...! Stirrade mig blind på ordet "slashas", som jag aldrig sett använts i denna bemärkelse... Jaja, lycka till med kusen, i alla fall... OBS! Är tyvärr INTE full, då jag måste jobba i natt, buhu... :cry: |
Inte jag heller,men jag jobbar på att bli det :drunk:. Ha det så trevligt på jobbet. Hoppas att du vinner stort så du kan offra en sjukskrivning. Lät så mycket bättre med full hahaha. Jobba passar sig inte i denna värme. Iof sig duger det väl på natten men inte kul att sova på dagen.
|
Valkyria släpptes till 6 ggr. Har inte reglerna framför mig men en 6 oddsare ska väl inte betyda mer än ca 10 procents sänkning av oddset
|
|
Citat:
En smidigt variant (om man är bärsare) är att steppa upp till de där vassa 10.2. Sen kör man 5-6 stycken och blir sååå fantasifull på V7an...:evilgrin39::evilgrin39: |
Citat:
Lövgrens går ju från klarhet till klarhet, har sänkt allt sedan han fick den. Ska ju vara favorit här! |
Har tyvärr inte möjlighet att kolla travet i kväll, så jag slänger in tidigt. Efter mycket funderande:
1) 1,5,8 2) Spik 5 - Jarl Af Solnas 3) 1,2,3,4,5,9 4) 1,2,3,4,10 5) Spik 6 - Main Offender 6) Spik 3 - Orecchietti 7) 1,2,4,12,15 |
Krånglar inte till det utan kör ett rakt system idag med tidig inlämning. Gick igenom och såg att jag spelat rakt av efter strecklistan med undantaget Kaffir Face som lämnats utanför. Mina ramar blir vanligtvis enorma, men det blir väl inte svårare än så här idag då antar jag. Och spiklöst så de flesta favoriterna kan torska bäst de vill. Lycka till!
5,8 4,5 1,5 1,3,4 1,2,4,6,9,10,12,13,14,15 3,6 1,2,4,12,15 2400 rader |