![]() |
Citat:
|
Två hästar har druckit dåligt idag, båda vinner.
|
Att ha druckit dåligt verkar vara stor fördel.
I onsdags var det oxå 2 st som hade druckit sämre och båda dom vann överlägset. |
Men får man öppna 500 på 1,14 och sen bestämma i spets med motbudet fastlåst i denna klass över 1600 så behöver dom nog inte så mycket vätska efter loppet heller.
Blev väl en hög 14 tid på snabb bana. Senast gick Dionne Sisu 11.7 i Halmstad och var då chanslös. |
Trodde det skulle bli 1 - 2 på dubblen men ändrade mig efter att Dionne Sisu druckit dåligt.
Så spelade 1 - 3 istället och lär ej varit ensam om att ändra mig, Då just den kombinationen också blev väldigt nedspelad. |
Det var ju många dåliga hästar i dd-2 så man trodde ju innan loppet att det skulle öppna upp sig, men när det går så långsamt hänger även de sämre hästarna med ända in i mål och Uffe är en grym kusk som väl varvet kvar bara hade att se till att det gick långsamt sista varvet också så att inte Offshore Man fick lucka.
|
Tacksamt med infon kring 2 Dionne Sisu.. Nu fick man riktigt bra betalt för den
rake DD:n 1-2 (7.29) :clap::clap: (Just hemkommen från diverse aktiviteter..) |
Landgren din förbannade jävla idiot. Fan tar han upp som ett pucko så att min spik nästan går omkull och tappar 2-3 längder men torskar knappt! Ta ut hästjäveln ur fältet din förbannade amatör
|
Va själv inne på att ta Andreas Sisu och spika Dione Sisu.
Dricker dåligt så vinner dem .. Finner inga ord. |