Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V5 Halmstad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21107-v5-halmstad/)

LudvigB 2014-07-25 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 359517)
Varför tror du på den?

Körde ju med utgångar, mina två tidigare utgångshästar har inte vunnit...

Voltstart 2014-07-25 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 359519)
Varje dag ser man hästar som blir bortkörda, att det inte spelar någon roll hur man kör är inte sant.

Du har medhåll! Jag lade in citatet i förhoppning om att du sett loppet och att Stefan hamnade snett på det... som vanligt.

Vad tror du om lopp 8? Jag menar att 8 och 12 är väldigt intressanta.:evilgrin39:

Voltstart 2014-07-25 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av LudvigB (Inlägg 359520)
Körde ju med utgångar, mina två tidigare utgångshästar har inte vunnit...

... själv är jag smått förstörd efter att inte tagit med Elliot på V5, som jag vann 980+200 redan på senast efter överlägset intryck...:sad44:

Jag spelar The Shadow som tvillingutgång då Velvet ej får vinna. Vi får hoppas på tvillingen 3-12.:cheers:

LudvigB 2014-07-25 23:25

Givetvis vann min andrahandare i de loppet. Spyr.

Voltstart 2014-07-25 23:25

Jag vill svära ursinningslöst! Velvet vinner och The Shadow är bara bäst i övrigt...0 kronor!:sad44::sad44::sad44::sad44::sad44::hurt:

Det är sådana här ggr man inte får missa för ofta ju. 5 häst i sista var uttagna oavsett! Redigering för hästarna som var/är aktuella: 1,4,8,9,12

Jag får hoppas andra diggare av Velvet Girl här på sharp$ får lov plocka ut, nu när jag inte tar med en absolut favorithäst streckad på 3%. Då väljer man annan spik, så är det bara... allt annat tjänstefel!

Sådär: Ett gott råd till alla travspelare.

putte64 2014-07-25 23:35

Hade du rätt i.
Har lagt ner för dagen, men har funderat lite på morgondagen.
Brukar inte vara SÅ svårt att välja spikar, men nu är det lurigt som F.

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 359521)
Du har medhåll! Jag lade in citatet i förhoppning om att du sett loppet och att Stefan hamnade snett på det... som vanligt.

Vad tror du om lopp 8? Jag menar att 8 och 12 är väldigt intressanta.:evilgrin39:

Voltstart 2014-07-25 23:41

:D Skööönt att gnäll hjälper... för här kommer Ingves med en italiensk skjutare!Gott!

Nu ska jag njuta av finalen!:lol:

Voltstart 2014-07-25 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 359531)
Hade du rätt i.
Har lagt ner för dagen, men har funderat lite på morgondagen.
Brukar inte vara SÅ svårt att välja spikar, men nu är det lurigt som F.

Jag har ingen känsla heller. Lägre insats, mer på känsla är mitt råd. :)

alle 2014-07-26 01:28

jäkligt kul kväll och omgång.. synd att barbados inte levererade på scen.. dra dit avici nästa gång så kanske vi kan få lite drag! Flyr alltid till stallbacken när dom börjar spela.. alltid lika dåliga band varje år.. förra året var det sean banan tror jag...
Ändå kul arrangemang, tycker midnattslopp upplägget är skoj! Kanske för lite prispengar men kul för de lite mindre tränare och ägare att vara med i!

satte v4och fett vinnarspel på velvet! Dock missade jag v5 på johan i första! Tycker det var rätt bra utdelning på den raden ändå! SYND!