![]() |
Citat:
|
Citat:
https://www.travsport.se/hast/visa/615277/resultat |
Heaven´s Door i nuläget 1,8 hos ATG och 7.5 hos Racebets.
|
Funkar det att ha sulkyn i bild i racet? Fördelar?
|
Citat:
Varför siktas han inte mot franska vintermeetinget nu? Åke saknar ju en stor mästartitel där. Anders Lindqvist får ta och promota! |
Nej, Amerikansk travsport är mil före oss.
Men de slutar efter treårssäsongen. Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-08-02 Bana: Meadowlands, omg. 1 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 7, 8, 11 U-hästar: 1 DESIGNED TO BE* Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr |
Citat:
??? |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
till skillnad från alla skitposter på detta forum så har jag iaf leverat en stenklar vinnare på v75 idag (som för övrigt gav det högsta oddset inom spelet). :KO: men jag ska ligga lågt i fortsättningen. Fortsätt ni som orkar :hurt: |
Citat:
...svaret är att den inte hjälper till alls kan jag tänka mig. Knappast tillåten heller. |
´
hahaha:clap: |
Citat:
|
Amerikansk travsport är mil före den svenska. Men jättekul att se hur Jimmy Takter dominerar i USA. Som vi alla vet lärde han sig väldigt mycket av Sören Nordin. Så vi får känna oss lite stolta.:D
Vad gäller Svanen och Sebastian kan vi hissa den blågula. Dom är svenskt otroligt himla bra!:clap::cheers: Hambo vinner Jimmy Takter tränade Father Patrick.:claps: Jimmy vinner således båda Hambo. Han är världens bäste tränare!:hattenav: |